Yerleştirme Sonuçları Açıklandı!

Yaşasın üniversiteli oldum!
Herkese merhabalar! 
Bildiğiniz üzere 31 Temmuz'da tercih yaptıktan heyecanla yerleştirme sonuçlarını beklemeye başladım. Saatler 00.00'ı gösterdiğinde ÖSYM açıkladı yerleştirmeleri! Nereyi kazandığımdan önce o gün yaşanılanları anlatmak istiyorum. 

Evdeki herkes diken üstündeydi. Birimiz diğerine seslendiğinde ÖSYM açıklama yapmış sanıyorduk falan. Arkadaşlarımla konuşuyordum ve hepimizi ,İlkay hariç :D, bir karamsarlık sarmış haldeydi.  Ben tercih listeme istemediğim hiçbir bölümü veya şehri eklemedim fakat Ankara'da doğup büyümüş biri olarak üniversitede de Ankara'da olmayı istiyordum. 

İlk 7 tercihim Ankara'ydı ve geri kalanlar diğer şehirlerden oluşuyordu. Saatler yaklaştıkça beni bir korku sardı tabi. Yerleşecek miyim, neresi gelecek, Ankara'da kalabilir miyim, başka şehir gelirse ne yapacağım, belgeleri nasıl hazırlayacağım vs. 

Saatler birbirini kovaladı ve yerleştirme sonuçları açıklandı. Ailem benden daha heyecanlı oldukları için hemen bakmışlar :D 



4.tercihim olan Kimya Mühendisliği'ne yerleştim! Ankara Üniversitesi'nde bölümün ingilizcesi bu sene açıldı ve giren ilk öğrencilerden olduğuma çok mutluyum. Ailem aşırı mutlu oldular istediğim bir yer olduğu için. Evde bayram havası hakimdi fakat gelin görün ki ben yakın arkadaşlarımı merak etmeye başladım. 

Liseden beri yakın arkadaşım olan İlkay'ın benimle aynı üniversitede olduğunu bilmek içimi aşırı rahatlattı. Hazırlık okuyacak sonra da aynı kampüste olacaktık. Ayrılamaz ikiliyiz işte :D 

Diğer yakın arkadaşım olan Gökçe ise İlkay ve benden farklı şehirde yaşıyordu lakin bundan birkaç gün önce buluştuğumuzda hepimizin Ankara'da olması ile ilgili hayaller kurmuştuk. Gökçe'nin sonucu da hayallerimizi destekler nitelikte oldu ve Ankara'yı kazandı! 

Üçümüzde isteklerimize göre tercih yapıp yerleştiğimiz için mutluyuz. Umarım sonuçlarınız da sizin istediğiniz gibi olmuştur. Kendinize iyi bakıın

10 yorum:

  1. Çok sevindim istediğin yeri kazanmana, tebrik ederim :)) Arkadaşlarınla aynı şehirde olman da güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. heey kutlarım tebrikleeer :) arkadaşlarınla olman da güzel. oh bitti gerginlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu süreçte bana yardımcı olduğun için teşekkür ederim deep :) Gerçekten bitti ya ❤️

      Sil
  3. Ben de o günü baya stresli geçirdim :) Tercihleri birlikte yaptığımız için yoğun sorumluluk hissettim.Çok şükür istediğin bölüm geldi :) Hadi bakalım yolun açık olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah teşekkür ederim hala ❤️ Evdeki herkes gergindi. Sonuçlar açıklanınca içlerini döktüler :D

      Sil
  4. Tebrik ederiiim, senin adına çok sevindim :D

    YanıtlaSil
  5. Ben de seni tebrik ederiim. Umarım hayırlısı olur senin için :)

    YanıtlaSil
  6. Canım hayırlı olsun çok tebrik ederim. İnşallah çok güzel bir yıl olur hepiniz için :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }