Dizi Yorumu | Lucky's First Love / The World Owes Me A First Love

Bu yazımızın konusu sabahlayarak bitirdiğim 2019 yapımı Çin dizisi Lucky's First Love. 

24 Bölüm
Bölümler 40-45 dakika arası. 

Xing Yun (Lucky), Xia Ke'nın start-up şeklinde başlayan oyun şirketindeki en eski çalışandır ve hem Xia Ke'ya hem de şirkete şans getirdiği düşünülmektedir. Dizide 3 farklı çiftimizin ilişki yaşayana kadar olan süreci ve biraz da bundan sonrasını izliyoruz. İki çiftimizin ilişkisi şirket romantizmi tabii. 

Diziyi izlemeyi Xing Yun karakterini canlandıran Bai Lu'dan dolayı çok istiyordum çünkü kendisi Arsenal Military Academy'de beni kendine aşık etmişti.  O dizi hakkındaki yazımı okumak isterseniz tıklayın . 

Yorumlarıma gelecek olursak klişe severler için ideal bir dizi. Klişeler, bol bol ben senden hoşlandım - hayır hoşlanamazsın, zengin ve orta halli iki aile vs... Hasta olduğum bir gün oturup başından sonuna kadar izledim ve çok keyif aldım. Arada böyle çerez olan aşk dizilerini izlemeyi seviyorum. Başrollerin uyumuna bayıldığımı söyleyebilirim. Çok yakıştırdım ikisini. 


Dizide neleri sevdim?

Kendi ayaklarının üzerinde duran kadın karakterleri, hırpalamayan ilişkileri özlemiştim vallahi. Olmasaydı daha iyi olurdu dediğim bir iki sahne var sadece.  Ayrıca genel olarak gösterilen "ikinci kadın şeytandır"'ın aksine bu dizideki ikinci kızımız aşırı sevimliydi. Ardından dönen bir eski sevgili oldu ama ona diyecek bir lafım bile yok şeytaan.. 

Neleri sevmedim?

İlk öpücük sahnesi bana kalırsa yanlıştı ki yabancı hayranlardan da bu konuda negatif yorumlar aldı. Onun dışında iş yeri bana biraz ütopik geldi. Patronun parayı noel baba gibi habire dağıtması da saçma bulduğum şeylerden biriydi. 

Uyanın kızlar. Günümüzde prensler ya da şövalyeler yok. Beyaz ata binen sadece bir tür erkek var. O da insan kıyafetleri giymiş bir canavar.

Şirket ile geziye gitmeden önce annesi "yolluk" hazırlıyordu. Hayat mottom ektedir; 



8 yorum:

  1. Ben de sınav sonrası çerezlik romantik komedi izledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa dağıtmaya birebir bu tarz diziler cidden :)

      Sil
  2. hımmm izlicem bunu, listede önlere alayım. şimdiden sevdiim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bunu izleyeyim, sınavlarım perşembe günü bitiyor, böyle bir diziye ihtiyacım var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle. Bir başka dizi daha yayınladım o da güzeldii. Böyle çerezlik dizilere ihtiyacımız var

      Sil
  4. Hangi siteden izlediniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Diziyi ben ingilizce altyazılı olarak dramacool sitesinden izlemiştim lakin Tayvan Drama'da The World Owes Me a First Love adı altında türkçe altyazılı olarak yayınlamaya devam ediyor :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }