Yeni Bir Adım

Bir Öğrencinin Kaleminden herkese merhabalar.

İlk blogum, blogta ki ilk yazım. Sanıyorum ki öncelikle kendimi tanıtmalıyım. Ben İrem. 18 yaşında, üniversite sınavına hazırlanan, Ankara'da yaşayan, çiçeği burnunda lise mezunuyum.

Küçüklüğümden bu yana değişmeyen birkaç hobimden biri yazmak. Birkaç yıla kadar sadece içimi dökmek, kendimi ifade edebilmek amacıyla deneme türünde yazıyordum veya o an ki duygularımı karalıyordum. Sonrasında okuduğum kitaplar aracılığıyla farklı yaşamlara konuk olduğumu, dünyayı gezip insanları tanıdığımı ve bu şekilde mutlu olduğumu fark ettiğimde kendime sordum. Neden bende bu amaçla yazmıyordum? Ufak tefek karalamalarım zamanla belli başlı kurgulara dönüştü.

Peki neden blog açtım? Bu kurguları sizlere duyurmak için mi? Hayır. Onun için ayrı bir hesabım var. Bu bloğu açma sebebim birkaç ay öncesinde aktif olarak kullandığım Twitter sayesinde oldu. Kilo hakkında yazdığım tweetlerden sonra hiç tanımadığım insanlardan teşekkür mesajları almaya başladım. Onlara destek olduğum, söylemek isteyip söylemediklerini dile getirdiğim için teşekkür ediyorlardı. 17 yaşındaydım fakat 20li yaşlardaki insanlardan onları cesaretlendirdiğime dair mesajlar geliyordu. İnternetin gücüne hayran kaldım. Ankara'da, 3+1 evimin mutfağında ara sıra ağlayarak kurduğum cümleler birden fazla insana ulaşmış, yalnız olmadığımızı hissettirmişti. YGS LYS'ye hazırlanırken kendime sorduğum "Hangi mesleği yaparsam mutlu olurum?" "Ne yapmak istiyorum?" sorularına bu şekilde cevap buldum. İnsanların sesi olmak, onların söyleyemedikleri o ufacık şeyleri haykırmak istiyordum.

Blog açmak için cesaretimi toplamam bir yıl sürdü. Sınavım bitsin öyle açarım, bu gün geçsin öyle açarım diye diye erteledim durdum. Blogger halam ( Buradan göz atabilirsiniz  ) sayesinde kendime güvenim arttı ve bu gün buradayım.

Umuyorum ki bloğumu okuyan herkesin zamanla sesi haline gelir, yazdıklarım ile sizleri gülümsetebilirim.

Bir dahaki yazı da görüşmek üzere.


65 yorum:

  1. Kuzucuk....Ne güzel yazmışsın.Hadi bakalım yolun açık olsun...

    YanıtlaSil
  2. Aaa :) çok şaşırdım. Öncelikle çok genç ve tatlı bir halan var canm :) sonrasinda sende çok tatlıymissin. Umarım hersey yolunda gider. Hosgeldin aramıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim. Bende öyle umuyorum, hoşbulduum :)

      Sil
  3. Ne güzel, hoş geldiniz yeni Dünya'ya.
    Başarılar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  4. Yolun açik olsun canim her zaman destegimiz senin gibi gençlerle.

    YanıtlaSil
  5. Burada halan çok güzel bir yürek tir 😊 hoşgeldin canım benim yolun açık olsun inşallah herşey güzel gönlünce olur güzel yazılarında bulaşmak dileğiyle 😊💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halam adına da teşekkür ederiim :) Hoşbuldum, teşekkür ederiim

      Sil
  6. Yaşamak sonsuz bir amaçtır. Amaçsa yaşamanın gayesidir.
    Her şey sadece varolarak yaşadığımızı veya yaşamaya çalıştığımızı kendimizi bir yandan tanıyıp bilip severek daha güzel yaşamayı sevgiyle bütünleşen düşüncemizde istiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Bende kendimi tanımaya çalışıyorum, teşekkürler

      Sil
  7. Aramıza hoşgeldin. Güzel paylaşımlarla daha sık görüşebilmek dileğiyle.:)

    YanıtlaSil
  8. Bu arada izle butonunuzu göremedim.Nerelerdeler acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, onu koymayı unutmuşum. Biraz kurcalayıp bu gün eklemeye çalışacağım :)

      Sil
  9. Hoşgeldiniz. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  10. hoşgeldin..hayırlı olsun..başarılı olacağına inanıyoruz,pes etme sakın.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşbuldum. Teşekkür ederiim. Pes etmeyeceğim

      Sil
  11. O zaman hoşgeldin. Hayırlı olsun. Çok tatlı birinin yeğeni olduğu için çok şanslısın. Umarım çok iyi yerlere gelirsin. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, bence de şanslıyım. Umarım başından beri yanımda olmaya devam edersiniz. ❤

      Sil
    2. Genç arkadaşlara desteğim her zaman sürecek. Sen yaz biz yanında oluruz. Sevgiler :)

      Sil
    3. Tekrardan çok teşekkür ederiim. Umarım beğenirsiniz :)

      Sil
  12. Blog ailesine hoşgeldin İrem'ciğim, hayat sana güzellikler getirsin. Bu arada 'izleyiciler' kısmını göremedim, bloğunu nasıl izleyeceğiz?:))))) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Çok teşekkür ederiim.
      Halamla konuştuk söyledi. Henüz bilmiyorum fakat bu gün eklemeye çalışacağım :)

      Sil
  13. Oğluşumla yaşıtmışsın, ne güzel. O da bir ara blog yazıyordu, keşke yine yazsa.

    Hayırlı olsun bloğun.Nice yazılara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Umarım oğlunuz da yazmaya devam eder. Belki de sınavdan dolayı bırakmıştır.
      Çok teşekkür ederiim ❤

      Sil
    2. Ah, o hazırlık okudu, seneye girecek sınava :)

      Sil
  14. Hoşgeldin sevgili İrem
    Hayırlı olsun canım uzun yillar yazman dilegiyle. Kucak dolusu sevgiler❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşbuldum
      Çok teşekkür ederim ❤ Sizlere de kucak dolusu sevgiler

      Sil
  15. Sevgili İrem güzel bir amaçla çıkmışsın yola. Umarım yolculuğun uzun ömürlü olur. Yazdıklarından ben öyle olacağını düşündüm.

    Hoş geldin blog dünyasına. Sevgiler ve başarılar sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim. Umuyorum ki bloğu açma amacımı gerçekleştirebilirim :)

      Sil
  16. Hoş geldin, hayırlı olsun.. Umarım istediklerini gerçekleştirebildiğin, güzel arkadaşlıklar edindiğin uzun soluklu bir tecrübe olur senin için. :) Başarılar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim. Bende o şekilde umuyorum :)

      Sil
  17. Eline, yüreğine sağlık kuzucuk <3 başarılar diliyorum,gönlünce olsun her şey ^_^

    YanıtlaSil
  18. Merhaba ve hoş geldinnnnn..Daha Mutlu Yaşam'ın paylaşımı üzerine geldim ve bir hayırlı olsun demek istedim.. Artık bol bol bir arada olacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşbuldum. Çok teşekkür ederim ♡

      Sil
  19. hoşgeldiin aramızaaa. halanı da çok severiiiz :)

    YanıtlaSil
  20. Tebrikler. Başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  21. Hoşgeldin İrem ^___^
    Umarım uzun süre buralarda olursun :>

    YanıtlaSil
  22. Aramıza hoşgeldin Canım <3

    YanıtlaSil
  23. Hoşgeldinnnn ☺️☺️☺️☺️☺️ Umarım istediğin gibi olur herşeyy 😉😉💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduum. Çok teşekkür ederiim 💕 💕 😁

      Sil
  24. Yeni yazını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki yazı daha ekledim, bloğumdan bakabilirsiniz 😊

      Sil
  25. Bunu demek için biraz geç kaldım galiba ama... hoş geldin :D

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }