Netflix'te Beğenmediklerim

Merhabalar :) 


Şu sıralar tercihlerim ile meşgul olduğum için tek baktığım şey üniversiteler olsa da Netflix hesabı aldığımdan beri ne izlesem diye ortalıkta dolanıp duruyorum. Baktım ki insanlar genelde sevdiklerini söylüyor, ben de sevmediklerimi de yazayım dedim. Netflix yapımı olan ve beğenmediğim üç yapım ile karşınızdayım :D










The OA


"Evinden kaybolduktan yedi yıl sonra, genç bir kadın yeni gizemli yeteneklerle geri döner ve gizli bir görev için beş yabancıyla bir ekip kurar."  şeklinde anlatmış Netflix diziyi. Büyük umutlarla başlamıştım fakat o kadar sıkıldım ki! 5.bölüme kadar zar zor izledim, sonrasında ise bıraktım. Tekrar dönüp izler miyim bilmiyorum fakat yakın bir süreçte izlemeyi düşünmüyorum. 


The Mist

"Maine'deki bir köyün sakinleri, onları tutsak eden gizemli sisin korkunç yaratıklar gizlediğini fark ederler. Bu yeni dizi, Stephen King'in kısa romanından uyarlandı." demiş Netflix. Stephen King işin içine girince benim umutlarım yükseldi. Romanı okumadım fakat Stephen'ın diğer romanlarını bildiğim için heyecanlanmıştım. İzlerken yine sıkıldım. Yine başrol karakterleri ölemez diyerek yapılmış gibiydi. Eh bir de sevdiğim karakterin öldüğünü öğrenince benim için bitti dizi. 

Er Ist Wieder Da (O Geri Döndü)

"Adolf Hitler 70 yıl sonra eski ülkesinde uyandığında herkes onun başarılı bir komedyen olduğunu zanneder. Bu yanlış anlama onu bir medya fenomenine dönüştürür." Ben açıklamayı görünce beğeneceğimi falan düşünmüştüm. Filmde yapılan tarihle ilgili hatalar ve sıkıcı noktaları yarıda kapatmama sebep oldu. Tarihi hata çeviriden mi kaynaklanıyor emin olamadığım için ingilizce altyazılı izleyeceğim bir dahakine. Fakat o zamana kadar benim için iyi bir film değildi.


Beğenmediğim başka diziler/filmler olursa bunu seri haline getirmeyi düşünüyorum. Peki ya sizin büyük umutlarla izleyip beğenmediğiniz diziler var mı? 



5 yorum:

  1. o geri döndü, filmi komikti ama, tabi kısaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmdeki bazı şeyler gözüme batınca devam edemedim :D Oraya kadar komikti ama kabul ediyorum

      Sil
  2. The Mist'e başlamak gibi bir hata bende yaptım. O kadar sıkıcı geldi ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle. Ben büyük heyecanlarla başlamıştım, tam bir hayal kırıklığı oldu

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }