Mim | Yaz Abur Cuburu 2018

Taşınma işleriyle meşgul olduğum ve eve internet daha yeni bağlandığı için blogta paylaşım yapmayı ertelemek zorunda kaldım fakat işte şimdi çok sevdiğim bir mim ile karşınızdayım :D Bu mimi hatırlayanlar vardır.  Geçen sene de yapmıştık ve benim çok zevk aldığım bir mim olmuştu. O yazımı okumak için tık tık. 

Öneri Makinesi ise bu mimi gelenek haline getirmek istemiş ki 2018 için de yapmaya karar verdi. Yazısını okumak isterseniz tık tık.

Öyleyse şarkıların havada uçuştuğu mime başlayalım!

1. Yazın çıkan çok sevdiğin sanatçıdan/gruptan bir şarkı

iKON çıkışlarının öncesinde takip ettiğim bir grup ve bu şarkılarını ilk duyduğumda hiç sevmemiştim. Gelin görün ki şarkı dilime dolandı ve habire dinlemeye başladım. 

iKON - Killing Me 



2. Bu yaz en yeni keşfin

Spotify'da gezinirken listelerden birinde denk geldim Flames'e. Dinlediğim ilk andan beri favorim. 


Sia ft. David Guetta - Flames


3. Bu yaz sürekli dinlediğin şarkı 

Arkadaşım vasıtasıyla dinlemeye başladım. Şarkının sizi yakalayan bir havası var :D

Pain, Pain Go Away



4. Bu yaz en çok duyduğun şarkı/albüm

Bu şarkıyı duyduğunuza eminim! Arabadan inip dans etmeyle tanıyor da olabilirsiniz. Kiki do you love me?

Drake - In My Feelings



5. Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazgeçemediğin şarkı 

Super Junior favori gruplarımdan biri. Modası eskimeyen şarkısı da tabi ki Sorry Sorry. 


Super Junior - Sorry Sorry


6. Sence bu yazın favori hiti? 

Bu yazın en güzel şarkılarından biri tabi ki de MAMAMOO - Egotistic


2 yorum:

  1. heeey saol dinlicam hepsini. senin şarkı önerilerini hep seviyooom zateen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı önerilerimi sevmene aşırı mutlu oldum! Umarım bunları da beğenirsin

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }