Ağustos'ta Ne Dinledim?

Şarkılar konusunda verimli geçirdiğim bir ay oldu diyebilirim. Sevdiğim gruplar yeni şarkılar yayınladılar, Spotify güzel şarkılar önerdi vs. Şarkılar arasında herhangi bir sıra yok, sadece yaptığım liste üzerinden paylaşıyorum :D 


  • iKON - Killing Me 
Neden oldu, nasıl oldu bilmiyorum fakat şarkı dilime dolandı. Nakarat kısmı dans için ideal :D 



  • Alec Benjamin - Let Me Down Slowly 
Bu ay en çok dinlediğim şarkı olabilir. Bir iki dinlemede bütün sözlerini ezberlemiştim :D Şarkı beni fazlasıyla etkiledi gerek sözleri gerekse melodisi ile. Alec'in ses tonu çok hoşuma gitti :D 


  • Billie Ellish - you should see me in a crown 
Billie'nin şarkılarını seviyorum ve bu şarkı bende tam bir kötü karakterlerin dolup taştığı bir diziyi izliyormuşum hissi uyandırdı. Buna bayıldım :D 


  • Hollywood Undead - Gotta Let Go 
Grubun dinlediğim ilk şarkısı oldu ve şarkıya tam anlamıyla dibim düştü. İyi ki twitterda atılan o tweeti görüp dinlemişim :D 


  • Sia - Fire Meet Gasoline
Okuduğum bir yazı sayesinde tekrar dinledim bu şarkıyı. O zamandan beri söyleyip duruyorum :D 


  • Hyolyn, Gray - Dally 
Youtube'da dans gruplarının sokaktaki videolarını çok fazla izliyorum ve bu şarkıda yine orada denk gelip dilime dolandı :D 




  • Lovelyz - That Day 
Super TV'nin ikinci sezonuna konuk olduklarında çalan bu şarkıyı duyunca gerçekten hoşuma gitti. Özellikle nakaratı :D 


  • Mamamoo - Egotistic 
Mamamoo vokaller konusunda zirve bir grup benim için. Bu şarkıyı biraz geç duydum lakin dinlediğim andan beri de favorim oldu :D 



  • (G)I-DLE - Hann (Alone)
Latata ile çıkış yapan I-dle önceki şarkılarından farklı bir havada olan Hann ile geri dönüş yaptı. Şarkıda beni kendine çeken bir şey var fakat hala daha ne olduğunu çözemedim. 


  • Avicii, Conrad Sewell - Taste The Feeling 
Şarkıyı dinlerken mutlu oluyordum, hem ritminden hem de koladan dolayı lakin Avicii'nin ölümü aklıma gelip duruyor şarkıyı dinlerken. 


  • BTS Jin - Epiphany 
Sevdiğim grup Love Yourself serisinin son albümünü yayınladı ve şarkılar gerçekten çok güzel. Özellikle anlamlarına bakarsanız kendinizi sevmek ile ilgili sözleri beni derinden etkiledi. Epiphany ise dinlemeden duramadığım bir şarkı. Türkçe çevirisi ile birlikte dinlemek isterseniz:



  • Super Junior D&E Donghae Solo - Lost
'Bout You albümü bu ay içerisindeki favorilerimden. Lost şarkısı ise sözleriyle, melodisiyle, Donghae'nin pamuk gibi sesiyle harika olmuş :D 

















6 yorum:

  1. aaaay oh oh büssürü şarkıııı oh ohhh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah bu yazıları sırf senin tepkilerin için yazasım geliyor :D

      Sil
  2. Ben ARMY'yim (BTS hayranıyım) Yazdığın bütün K-pop gruplarını çok seviyorum. Blackpink Boombayah şarkısı da çok güzel. K-Pop seviyorsan Derdimiz Hayat blog sayfamda birkaç tane K-Pop yazım var, okursan sevinirim :) https://derdimizhayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Ben de ARMY'yim. (BTS fanı) We purple you :) Sorun olmazsa BTS biasını öğrenebilir miyim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biasım her hafta hatta her gün değişiyor ama buna Jimin yanıtını verebilirim sanırım :D

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }