Dizi Yorumu | Gank Your Heart

Yine yeniden bir Çin dizi yorumu ile karşınızdayım.
Dizimizin adı ise Gank Your Heart.

35 Bölüm
Her Bölüm 45 Dakika
9/10

Dizimiz e-spor oyuncusu Ji Xiang Kong ve internette yayın yapan e-spor yorumcusu Qiu Ying'in yanlış anlaşılmalar ve tesadüfler üzerine bir araya gelmesini, her ikisinin de hayallerine ulaşmak için gösterdikleri çabayı anlatıyor. 

Bu dizinin romantik yönünü konuşmak yerine hayalleri için çabalayan insanları konuşmalıyız. 

Dizide neleri sevdim?

Öncelikle dizi aşırı eğlenceliydi. İzlerken güldüğüm çok fazla yer oldu. Diğer yandan işlenen dostluk, takım arkadaşlığı motifleri fazlasıyla güzeldi. Her bir karakterin gelişimini izlemek diziyi izlemek için bir başka sebep bana kalırsa. 

E-sporla ilgilenmeyen biri olarak diziye başrol erkek için başladığımı söyleyebilirim. Fakat dizi o kadar heyecanlıydı ki bazı sahneleri geçip oyun sahnelerine geldim hemen. İlgimi çekti ve e-sporla ilgili daha fazla şey öğrenmek istediğimi fark ettim diziyi bitirdikten sonra. Ji Xiang Kong'un taktiklerini kim yazdıysa büyük bir alkışı hak ediyor benim açımdan. 

Şarkıları ise dizinin bir başka güzel yanı. 

Dizide neleri sevmedim?

İçinde aşk olan her dizide olduğu gibi bu dizimizde de eski sevgilini dönüşü, yaptığı bazı çirkeflikleri görüyoruz. "Beni şaşırtın eski sevgili konusunda ne oluur" diye dua ettim ama yok şaşırtmadı. 

Diziye romantizm açısından bakarsak evde kalabilecek bir diziydi. Klişeler baydı, tahmin edilebilir sahneler çoktu konu aşk olunca. Ayrıca dizinin başlarında kanlı bıçaklı olan başrol çiftimizin bir anda gereğinden fazla yakın olması da ne oluyoruz dedirtti. Legends takımının şirketlerindeki menajerinin saçma salak hareketleri de baydı beni izlerken. Sahneye o gelince sardırdım durdum.


Dizinin Türkçe altyazılısı var mı bilmiyorum lakin ben İngilizce altyazılı izledim diziyi. Adındaki Gank kısmını anlamamıştım fakat yabancı bir izleyiciden öğrendiğime göre Gank kelimesi "almak,çalmak(take,steal)" fiillerinin yerine de kullanılıyormuş. Ayrıca LoL oyunundan esinlenilmiş ve o oyunda gank kelimesi fazlasıyla kullanılıyormuş. 

Dizideki favori ost'tum: 


Ayrıca dizide arka planda çalan X-Ray Dog - Final Hour şarkısına bayıldım! 

Hangimizin tüyleri diken diken olmadı şu sahnede? 


14 yorum:

  1. Bu ara Çin dizisi izlemek istiyordum bunu hemencik sıraya koyayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. When We Were Young (2018) dizisini izlemelisin mutlaka! Blogta da yazmıştım. Bayıldığım bir dizidir

      Sil
  2. RPG tarzı oyunları eskiden oynardım, bu yüzden diziyi de sevebilirim gibii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşuna gidebilir bence de :D Eğlenceliydi oyun sahneleri

      Sil
  3. Kore dizileri dışında izlemiyordum, arkadaşımın tavsiyesi ile bugün başladım Çin dizilerine. Yoruma denk gelince ilgimi çekti. Konusu klişe gerçekten, kafa dağıtmak için izleyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada kafa dağıtmak için izlenir gerçekten. Bir bak deriim

      Sil
  4. hımms ingilizce ve alt yazılı ve çin hıhım bu da olabileer :)

    YanıtlaSil
  5. blogunu son yazıma koyduuum :)

    YanıtlaSil
  6. Kaleminize saglık, Deep'in yazısındaki linkten ulaştım size, izleyiciniz oldum, ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. hımmm pekiiii çin diyon virüslüdür bu kikiki :)

    YanıtlaSil
  8. Neden 5 bölüm den sonrasına bakamiyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki.. Diziyi watchasian'dan izlemeyi deneyebilirsiniz

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }