Dizi Yorumu| What's Wrong With Secretary Kim

Herkese merhaba :)

Kore yapımı bir dizinin yorumunu yazmayalı uzun zaman oluyordu. 1 aydır kendimi tamamen Amerikan yapımı dizilere adadığım ve seveceğim bir Kore yapımı bulamadığım için k-dramalardan uzak duruyordum. Twitter'da gördüğüm birkaç fotoğrafın üzerine bu diziye başlama kararı aldım. Aşkın ve kahkahanın bol olduğu bir yaz dizisi olmuş bana kalırsa. 



Lee Young Joon adlı başrol erkek karakterimiz; ailesinin şirketinde başkan yardımcısı olarak çalışmaktadır. Aynı zamanda şirketin varisidir. Mükemmellik takıntısı olan Young Joon'un mükemmel sekreteri Kim Mi So 9 yıllık birlikte çalışmanın ardından istifa etmeye karar verir. Young Joon; Mi So'nun kendisine aşık olduğunu, bu yüzden işten ayrılmak istediğini düşünür ve biricik sekreteri istifa etmesin diye ona evlenme teklifi eder. Sonrasında ise olaylar başlar. 



Lee Young Joon; zeki, yakışıklı ve zengin olduğu kadar da narsist bir karakter. Daha önce ilişkisi olmamış çünkü kimsenin onun kadar mükemmel olmadığını düşünüyor :D Narsisizm seviyesini tahmin ettiniz değil mi? 


Kim Mi So; babasının borcu ve ablalarının üniversite parası yüzünden üniversiteye gitmek yerine 20 yaşında iş hayatına atılmış, zeki bir karakter. Dizinin bazı yerlerinde beni sinir krizlerine soktu desem yalan olmaz :D Young Joon'a yakın olabilen tek kadın aynı zamanda. 


Park Min Young (Mi So) ve Park Seo Joon (Young Joon) dizilerini izlemeyi sevdiğim iki oyuncu ve söylemeliyim ki dizideki uyumlarını izlerken büyük keyif aldım.  



Dizideki yan karakterlere de bayıldığımı söylemeliyim. Young Joon'un ailesi olsun, Mi So ile olan olaylar hakkında tavsiye aldığı yakın arkadaşı Bay Park olsun, şirketteki diğer çalışanlar olsun.... Dizide sadece aşk yok. Ayrıca ortada bir gizem var ve yaklaşık 10 bölüm boyunca o gizemden kesitler veriliyor.


Dizideki diğer oyunculara bakmadığım için 5urpise'in biricik küçüğü Lee Tae Hwan'ı bir anda görmek benim için şok etkisi yarattı :D 
Oyuncu kadrosu

🌟



🌟


Bu minikler de favorim vallahi. Aşırı sevimliydiler.

🌟


Favori repliğim bu olabilir. "Soğuk olduğu zaman cinsiyet rolleri kimin umrunda?" Tabi sonrasında Mi So'ya ceketini verdi ama

🌟


İzlerken aşırı keyif almamın bir diğer sebebi de entrikanın olmamasıydı sanırım. K-dramalarda alışık olduğumuz klişelerden sevimli olanları serpiştirmişlerdi bölümlere. 

🌟


Eh bir de bu şapşallıkları var. Mi So oppa dedi diye çılgına döndü :D

🌟


Kola severler için harika bir çıkma teklifi :D

🌟


Finale doğru giderken bile entrika yoktu. Ayrılıp barışmadılar. Belki de karakterin yaş olarak 29-33 olmasından kaynaklıdır, bilemiyorum :D

🌟


Tek başına evleniyor gibi :D 


Benim severek izlediğim bir dizi oldu. Umarım sizler de beğenirsiniz. Yan karakterlerin sahnelerinden replikler de koyacaktım fakat ekran görüntüsü almayı unuttuğum için sahneleri bulamadım. Bazı görüntüler de twitterdan arkadaşım Betül'e (Ashima'ya)  ait. Kullanmama izin verdiği için teşekkür ederiim 

4 yorum:

  1. bu da şirin herhaldeee bütün kore dizileri gibii, ben de moon lovers a başlıycam, izledin mii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten şirin bir diziydi! Eğlendim izlerken.
      Ah hayır. İzlemek istiyordum fakat twitterda dizideki çoğu sahneyi gördüğüm ve olacakları bildiğim için pek istemiyorum şu an :D

      Sil
  2. Basroldeki kıza hiç ısınması.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani genel olarak soğuk bulunan birisi sanırım

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }