Şu Sıralar Favorim| Still 17, Super TV, My ID Is Gangnam Beauty

Şu sıralar kafam her zamankinden dağınık olduğu için kendimi sakinleştirip mutlu etmenin yolunu yeniden bir şeyler izlemekte buldum. Hadi gelin birlikte şu sıralar neler izleyip kafamı dağıtıyorum, neler beni gülme krizine sokuyor bakalım :D


  • Thirty But Seventeen 
Still 17 veya yaygın adıyla Thirty But Seventeen izlediğim en eğlenceli dizilerden biri olabilir. Dizi bittikten sonra daha detaylı bir yazı yazmayı düşünüyorum fakat şimdilik konusuna göz atalım. 

17 yaşındayken gözlerinizi kapattığınızı ve uyandığınızda 30 yaşında olduğunuzu düşünün. Kendinizi büyük bir boşlukta bulur, ne hissedeceğinizi şaşırırsınız. Çünkü bir an önce çocukken artık yetişkinsinizdir lakin hayatınızın en güzel yıllarının anıları sizde olmadığı için yetişkin olmayı bile öğrenememiş haldesinizdir.  İşte başrol kadın karakterimiz Woo Seo Ri'de bu şekilde hissetmekte. 17 yaşındayken hayatının en güzel dönemlerindedir. Kemanisttir ve Almanya'da ki bir okula kabul edilmiştir. Gerçekleşen otobüs kazası sonrasında komaya girer ve kazadan 13 yıl sonra gözlerini açar. Kendisini hala 17 yaşında sanıyordur ve psikolojik olarak da büyümemiş, 17 yaşında kalmıştır.

Başrol erkek oyuncumuz Gong Woo Jin ise 13 yıl önce aynı kaza yaşandığı sırada geçirdiği travma yüzünden kendini kapatmış bir set tasarımcısıdır. Bir yılın 6 ayını çalışarak, kalan 6 ayını ise başka ülkelerde köpeğiyle birlikte geçirmektedir. İkisinin yolu bir ev sayesinde kesişir. 

Dizinin fragmanına youtube da denk gelip Se Jong'un oynadığını görünce izlemeye karar verdim. Pişman mıyım? Asla. Karanlık geceme doğan güneş edasıyla kahkahalarımın sebebi oldu. 


Dizinin en komik sahnelerinden biriydi bu. Jennifer, Chan, Chan'ın yakın arkadaşları vs. bir çok yan karakter diziyi daha güzel hale getiriyor. İzlemenizi tavsiye ederim! 

  • Super Tv 
14 yıllık idol grubu olan Super Junior'ın "Tek sezonluk bir program değil." diyerek adlandırdığı varyete programı. 

Super Junior'ın sadece şarkılarını dinlediğimi sanıyordum ta ki geçen sene oturup düşündüğümde üyelerin bireysel programlarını çok sevdiğimi fark edene kadar. Bu farkındalığım sonrasında SuJu'nun programlarını izlemeye başladım. İlk olarak V Live üzerinden yayınlanan Sj Returns'ü bitirdim. SJ Returns ise grubun iki üyesinin askerden dönmesi sonucu tekrar bir albüm yayınlama süreçlerini anlatıyor. Sevdiğim bir albümün yapılış sürecine şahit olmak benim için çok eğlenceliydi.

 Başlarda grup üyelerinin 30 yaş üzerinde olması ve askerden teker teker dönüyor olmalarının verdiği bir gerginlik vardı. Bu kadar eğlenceli olabileceklerini hiç düşünmemiştim :D 

Super TV'ye gelirsek şu an ikinci sezonu yayınlanıyor ve ben ilk sezonu bitirmek yerine direkt ikinci sezonu bitirmeyi tercih ettim :D İkinci sezonun konusu ise varyete kralları olarak geçen SuJu'ya sektördeki diğer gruplar meydan okuyor ve bir bölüm içerisinde bu iki grup oyunlarda yarışıyorlar. 5 kez art arda kazanırlarsa Avrupa'da lüks bir tatile gönderilecekler. Son bölümlerle ilgili spoiler vermek istemiyorum :D 

Vaktiniz varsa, eğlenmek istiyorsanız SuJu'nun katıldığı programlara ya da kendi programlarına göz atmanızı tavsiye ederim. Şu zamana kadar beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı :D Hatta öyle ki tekrar tekrar izleyip duruyorum. Super Tv 2. sezonu izlemek isterseniz tık tık.

  • My ID Is Gangnam Beauty 
I'm Gangnam Beauty adlı webtoondan uyarlama olan dizi; ilkokul zamanında kilolu olduğu için, ortaokul zamanında ise zayıf olmasına rağmen "çirkin" olarak adlandırılan bir yüze sahip olup zorbalığa uğrayan Kang Mi Rae'nin üniversiteden önce estetik ameliyat olmasını ve bu sefer de "estetik canavarı" olarak adlandırılmasını, bu sırada bulduğu aşkı anlatıyor.

Gangnam Güzeli denmesinin sebebi ise yanlış bilmiyorsam estetik ameliyatı yapan yerlerin genellikle Gangnam adlı bölgede olmasından kaynaklı. 

Dizinin konusu size boş görülebilir belki  fakat benim için tam tersine ders bile veriyor. Öncelikle kimseyi memnun etmek veya görünüşünüz ile tatmin etmek zorunda değilsiniz. İnsanlar her şekilde bir kusur bulurlar. Sizin kendinizi sevmeniz ve memnun etmeniz gerekiyor. Başkaları için değil kendiniz için yaşamanız, hayatın size ait olduğunu görmeniz gerekiyor :D

Diziye geri dönecek olursak webtoondaki sahnelerden barındırdığı kadar webtoon dışı sahneler de var lakin bana kalırsa webtoondaki ana noktaları sabit tutmuş olmaları çok hoş. Tabi ki değişiklikler olacak. Bu beni rahatsız etmedi :D 

Başrol erkek oyuncu Astro grubunun yakışlıklısı Cha Eun Woo. Kore'deki netizenler tarafından oyunculuğu hakkında kötü yorum almış olsa da haklı olmadıklarını düşünüyorum. Eun Woo habire gülümseyen, sıcakkanlı biriyken dizideki karakteri tam tersi gülmeyen, aşırı soğuk biri. 

İzlemeye başlamanızı öneririm. Kaos falan da var içinde :D İsterseniz webtoon versiyonunu da okuyabilirsiniz fakat Türkçe çevirisi yok. İngilizcesini de internette I Am Gangnam Beauty şeklinde aratarak bulabilirsiniz.


İzlediğim başka diziler ya da programlar mevcut lakin bu üçü gülücüklerimin sebebi olduğu için yazmak istedim. Kendinize iyi bakın :) 






7 yorum:

  1. Umarım beğenirsin. Üçü de benim favorim ♡

    YanıtlaSil
  2. seventeen ve gangnamı not aldııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenirsin umarım :D Seventeen beni gülme krizlerine sokuyor

      Sil
    2. my id is gangnam beauty de ikinci erkek sendromu varmi acaba

      Sil
    3. my id is gangnam beauty de ikinci erkek sendromu varmi acaba

      Sil
    4. Evet ama çok büyük değil :D

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }