Dizi Yorumu| STRANGER THINGS

Çoğunuzun ismini duyduğu hatta izlediği bir dizi Stranger Things. Benim de sınava hazırlanırken ismini yakın arkadaşımdan duyduğum bir diziydi. Maratonu bitirir bitirmez izlemeye başladım. Peki neyi anlatıyor bu Stranger Things? 



Dizi; Hawkins adlı kasabada 12 yaşındaki Will Byers'ın ortadan kaybolmasını, bu sırada ortaya çıkan kafası tıraşlı Eleven isimli kız çocuğunu ve onun içinde bulunduğu gizemi, saklanan deneyleri ve doğaüstü güçleri konu alıyor. 1980'lerde geçen dizi şu anlık iki sezon + 16 bölümden oluşuyor. 


Dizinin karakterleri öyle güzel anlatılıyor ki farkında olmadan o karakterlere bağlanıyor, sevmeye başlıyorsunuz. Ben seveceğimi düşünmeden vakit geçsin diyerek izlemeye başlamıştım ve iki günden daha az bir sürede iki sezonu da bitirdim. "Bir bölüm daha izleyeyim." diye diye bir bakıyorsunuz ki son bölüme gelmişsiniz.

Joyce'un evlat acısını, Eleven'ın öfkesini ve tereddütlerini, Mike-Dustin-Lucas üçlüsünün arkadaşlarını arama maceralarını, Will'in yaşadığı korkuyu sizler de hissediyorsunuz bölümlerde.

Dizinin şarkıları diziyi güzel yapan bir başka detay benim için. Sadece onlar için bile izlenebilir :)

Karakterler:
Mike Wheeler
Will Byers
Dustin Henderson
Lucas Sinclar
Eleven
Joyce Byers
Jonathan Byers
Nancy Wheeler & Steve Harrington
Jim Hopper












Dizide karakterlerin bakış açısından olaylara bakabiliyor, çok yönlü yorumlar yapabiliyorsunuz. Detaylı bir yorum yazmak isterdim fakat kendimi biliyorum ki ne kadar detaylı anlatırsam o kadar spoiler vermeye başlarım ve benim isteğim olayları sizin görmeniz. Netflix diziye uyarı olarak 16+ demiş. Gerilim sahneleri olduğu için korkabileceğiniz yerler olabilir. Dikkat ederseniz sevinirim :) 

 Birinci sezonun ilk fragmanını Türkçe altyazılı izlemek isterseniz; 


16 yorum:

  1. Bugün blogda seni yazdım ben :) 16+ ya dikkat edileceğini hatırlatman iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Hahah bakayım hemen :)

    Dizileri tavsiye ederken bunları belirtmem gerektiğini düşündüm :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten son zamanlarda izlediğim en iyi dizilerden bir tanesi stranger things. Uzun zamandır tayland dizileri dışında başka dizi izlemiyordum ama stranger things kesinlikle izlemeye değer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izlemeden önce abartıldığını falan düşünmüştüm fakat izleyince aşırı hoşuma gitti :)

      Sil
  4. Ben de "Daha Mutlu Yaşam" blogunun tavsiyesi ile uğradım.Ne güzel bir blog.Takipteyim.Bu dizinin adını duymuş ama izlememiştim.Aklımda olsun:))

    YanıtlaSil
  5. Halanı çok beğeniyorum ve seviyorum İrem daha önce söylemiş miydim?🤔😂❤️
    Stranger things aşığı biriyim bende Eleven tayfa onlayn mı Adrian?🤟🏻😁😎
    Detaylı anlatımını ve kalemini sevdim.Yolun açık olsun...😊

    YanıtlaSil
  6. yeni sezonunu da izliyon muuu :)

    YanıtlaSil
  7. Bir blog ( Daha mutlu yaşam ) tavsiyesi vasıtasıyla burada yazınızı okuyorum. Konu içeriğinde bu diziyi tavsiyeniz için gözden geçireceğim anlatımınıza göre heyecan ve + lı olduğu için zamanımızın boşa geçmeyeceğini umuyorum. Paylaşımın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım izlerken keyif alırsınız benim gibi. Bloğuma geldiğiniz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Hadi bunu da listeye alalım o zaman :)

    YanıtlaSil
  9. Bir bölüm dahayı bilirim. Sınava hazırlanırken bir bölüm izleyeyim sonra ders çalışacağım demiştim. Bir baktım sabah olmuş, dizi bitmiş. Çok güzel ama napalımmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyleyim ne yazık ki :D Bugün sabah 9'a kadar dizi izledim. Yorgunluğunu çekiyorum şimdi de

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }