YAZ ABUR CUBURU | Mim

Merhabalar :)
Öneri Makinesi'nin başlattığı, şarkılar ile alakalı olan bu mimi halamın daveti üzerine yapmaya karar verdim. İlk mimim olduğu için birazcık heyecanlıyım. 

Takip ettiğim bloglarda gördüğüm ve yapmak istediğim bir mimdi fakat genel olarak "bu .... daha çok seviyorum" demek benim için çok zor. Biri izlediğim dizilerden ya da dinlediğim şarkılardan birini seçmemi istediğinde aşağıda bulunan fotoğraftaki tepkiyi veriyorum... Bu yüzden şarkıların üzerinde çok fazla düşünmektense o an aklıma gelen şarkıları yazmaya karar verdim. Genel olarak hoşuma giden şarkıları dinliyorum dil ve tür fark etmeksizin. Umarım hoşunuza gider. 

Halamın şarkılarını merak ediyorsanız buradan bakabilirsiniz :)

1- Yazın çıkan çok sevdiğin sanatçıdan/gruptan bir şarkı 

Bu yaz sevdiğim bir çok sanatçı albümler çıkartıp, şarkılar yayınladı. BlackPink - As If It's Your Last bu soru için seçebileceğim şarkılardan biri. 





 2- Bu yaz en yeni keşfin 

Bu şarkıyı ve sanatçıyı yakın arkadaşımın tavsiyesiyle buldum. Şarkıyı dinlediğinizde "İrem ya Temmuz ayı bitiyor sen hala yavaş şarkılar mı dinliyorsun?" diyeceğinizi tahmin edebiliyorum. Şarkının adı Start Again. Conrad Sewell seslendiriyor :) 



3- Bu yaz sürekli dinlediğin şarkı 

Shape of You şarkısını her yerde duyuyoruz. Dinleyeceğiniz remixini izlediğim bir yarışma programında (PRODUCE 101) duymuş ve performansın da katkısıyla çok sevmiştim.  Bu sebeple şarkıyı aklımdan çıkartmak kolay olmadı, bütün yaz dinlediğim bir şarkı haline geldi. Ed Sheeran - Shape of You (Major Lazer Remix)





(Aklımdan çıkaramadığım performans)

4- Bu yaz en çok duyduğun şarkı 

Mimleri okuduğum kadarıyla Tarkan'ın Yolla şarkısı ile Despacito arasında çekişme varmış. Benim en çok duyduğum şarkıda tabi ki Despacito'nun Justin Bieber remixiydi. 




5- Bu yaz eskide olsa dinlemekten vazgeçmediğim bir şarkı 

Bu soruya yabancı ve Türkçe olmak üzere iki şarkı koymaya karar verdim. Spotify'de gezinirken çalma listelerinde yeniden duyduğum ve dinlediğim iki şarkıyı paylaşmazsam olmaz diye düşünüyorum. 



Yabancı; Las Ketchup'ın The Ketchup Song şarkısı! Asereje diye hatırlayanlarınız da vardır. Çocukluğumun vazgeçilmez şarkılarındandı. 




Türkçe; Demet Sağıroğlu'nın Arnavut Kaldırımı şarkısını her hafta birkaç kez dinlemeden duramıyorum. Gerek klibi,gerek şarkı beni kendine çekiyor. 



6- Sence bu yazın en favori hiti 

Kesinlikle Monsta X! Bu yaz ki geri dönüşlerini çok beğendim. Dilime takılan, dinlemeden duramadığım şarkılarla dolu bir albümleri var. Yeni şarkıları Newton'u beğensem de bu yaz gönlümde Shine Forever var. 



7- Senin bu yazını anlatan şarkı 

YGS LYS serüvenimin ilk yılıydı ve yaz tatilinde dahi sınavı, sınav sonucunu, ne yapacağımı düşünüyordum. Sevdiğim bir grup olan BTS'in de bu remake'i nedense bana bu yaz ki beni anlatıyor gibi geldi  :D 

Yaptığım ilk mimin sonunda geldik. Dinlediğim şarkılar müzik zevkinize pek uymayabilir ama farklılıklarımız ile güzeliz değil mi? :D Beni davet ettiği için halama, bu mimi başlatıp yeni müzikler keşfetmemi sağladığı için Öneri Makinesi'ne teşekkürlerimi iletiyorum. Kimleri etiketleyeceğimi bilemiyorum bu yüzden bu yazıyı okuduysanız lütfen sizde yapın. Kendinize iyi bakıın! 

26 yorum:

  1. Ay nihayet bir tane türkce sarki gördm :) o sarkiyi bende severim canm. İlk mimin hayrli olsun 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe şarkılar için ayrı bir yazı yazmak istiyorum aslında. Çok teşekkür ederiim 💕 💕

      Sil
  2. Shape of you'nun remixide çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifli olmuş, shape of you' nun her türlüsüne bayılıyoruzz! :))

    YanıtlaSil
  4. Shape of You benim 2,5 yaşındaki oğlumun da şarkısı. Hemen dansa başlıyor. Adını bile biliyor sıpa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha bu sene gönüllere taht kurdu o şarkı valla :)

      Sil
  5. Ne güzel bir liste olmuş. Yepyeni şarkılar dinledim. Hem de K-pop ta var daha ne olsun ^^ Despacito'nun bu versiyonunu ilk defa dinledim. Bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Despacito'nun bu versiyonu benim daha çok hoşuma gidiyor doğrusunu söylemek gerekirse :D K-pop dinlemeyi seviyorum valla

      Sil
  6. Demek ilk mimin bu mime denk geldi, çok iyi :). Çok güzel liste olmuş eline sağlık :). Asere he ha ehe görünce çok şaşırdım ama hemen dansını yapmaya başladım :):). Çok modaydı bir zamanlar, macarina gibi :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende duyar duymaz dansını yapmıştım. Meşhurdu küçükken :) Bu güzel mim için teşekkür ederiim

      Sil
  7. Arnavut Kaldırımları'nı biliyorum, güzel bir şarkı. Ama diğerleri için çok yaşlıyım. :))))Benim dinlediğim şeyler genelde taaaaa 50, 60, 70'lerde kaldı:)))e olacak o kadar, normal.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında o zamanların şarkıları daha güzel. Arkadaşımla sık sık dinliyoruz, birbirimize söylüyoruz. Nesil değiştikçe müzikler de değişiyor valla :)

      Sil
  8. 5.sıradaki 2 şarkı dışında diğer şarkıların hiç birini bilmiyordum.Hoşmuş müzik zevkin yeğen :) Bir tek Ed Sheeran - Shape of You (Major Lazer Remix) şarkısı kafamı azıcık ağrıttı :) Sanırım nesil farkı :) Beni kırmayıp bu mimi yaptığın için sana da çok teşekkür ediyorum.Sevgiyle öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok dinleyince benim de başımı ağrıtıyor valla hala:D Beni davet ettiğin için ben teşekkür ederiim. 💕💕

      Sil
  9. Her ne kadar pek K-POP dinlemesem de Blackpink'i gerçekten seviyorum, son çıkardıkları şarkı da güzel gerçekten ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blackpink gerçekten çok hoş bir grup. Şarkıyı o kadar beğendim ki dinlemeden duramıyorum ^-^

      Sil
  10. Asereje'yi duyunca el kol istemsizce hareket etmeye başlıyor.:))Eyy gidi günler eyy:)) Despacito'nun remixini bende beğendim.:) Ve Arnavut kaldırımı hatırladıkça dinleyesimiz geliyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O el bende de durmadı valla :D nostalji oldu bir miktar

      Sil
  11. Arnavut Kaldırımı hiç eskimeyen şarkılar oluyor ya, onlardan işte. :)

    YanıtlaSil
  12. Shape of You aralarında en iyi olanı,gibi geldi bana :))

    YanıtlaSil
  13. heeeey bu yazı için de saooool :) oh oh bi dolu şarkıııı :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }