Film Yorumu | The Witch Part.1: The Subversion

Birkaç aydır izlemek istediğim lakin yeni izleyebildiğim The Witch filminin yorumu ile karşınızdayım. 

2018 Yapımı
128 Dakika

Çocuklar üzerinde deneyler yapan ve onlara insanüstü güçler kazandıran bir enstitüden kaçan Ja Yoon'u hayvancılıkla uğraşan yaşlı bir çift yaralı halde bulur ve sahiplenir. Kendi başına çok fazla süre hayatta kalamayacağını düşünen doktor ise peşine düşmez. 10 yıl sonrasında ailesinin maddi durumunun kötüye gitmesi ve annesinin alzheimer hastası olması sonucu paraya ihtiyaç duyan Ja Yoon, televizyonda yayınlanan bir şarkı yarışmasına katılır ve enstitünün yeniden ilgisini çeker. 

Yorumuma gelecek olursak beklentim aşırı yüksekti. Kim Da Mi karakter için harika bir seçim olmuş. Ayrıca Choi Woo Shik bu rolde harikaydı. Bayıldım! Fakat çok göremedik. Film aşırı hızlıydı. "Yahu ne oldu açıklayın artık" diye diye durdum izlerken. Fazla hızlı olduğu için boş kalan yerler oldu kafamda. Üçleme olarak planlanmış film. Bakalım nasıl devam edecek.

2/5 


6 yorum:

  1. Kore film ve dizilerine bayılıyorum. Konusu hoşmuş ama demek ki biraz fazla hızlı. Olsun ben yine de filmin ismini not alayım. Ellerinize sağlık çok güzel bir film yorumu olmuş! :)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin :) Ben de çok seviyorum Kore yapımlarınıı

      Sil
  2. Bu aralar cnntürk ve diğer haber kanalları arasında dolandığım için hiç film dizi izleme imkanım olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim de evde öyle lakin izleye izleye panik oluyorum. Kafa dağıtmak gerekiyor arada

      Sil
  3. ooooo bu da izleniiiir :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }