Dizi Yorumu | Bad Guys (2014)

Tekrar tekrar izleyip durduğum Bad Guys dizisinin yorumu ile karşınızdayım. 


En sevdiğim polisiyelerden biri olan Bad Guys'ta, kadınları vahşice öldüren bir seri katili yakalamaya çalışırken öldürülen polis memurunun ardından bu davayı çözmesi için eski bir dedektife yetki verilmesini ve bu dedektifin de kendine hapis yatan bir seri katil, bir kiralık katil ve bir çete liderinden oluşan bir ekip kurmasını izliyoruz. Tabi ki çözdükleri dava sadece bunla kalmıyor, polisin yetersiz kaldığı davalarda bu ekibimiz ortaya çıkıyor. Suçlular nasıl oldu da yardım etmeye karar verdi diye soracak olursanız cevabı çok basit: Yakaladıkları suçlu başına ceza indirimi almaları kararlaştırılıyor.

Dipnot: Ben diziyi Türkçe altyazılı izlerken fark etmemiştim. İngilizce altyazılı dinlerken fark ettim. İzlemek isteyen olur da anlamaz benim gibi diye şunu söylemek istiyorum ki hapisten çıkarıldıklarında takip edilmek için ayak bileklerine GPS'li kelepçe(?) takmaları isteniyor. Bizimkiler tabi karşı çıkıyor, gururuma yediremem modunlar. Sebebi ise Kore'de bunu cinsel suçtan yargılanan insanlara takıyorlarmış. 

Dizide neleri sevdim? 

OCN yapımı olmasının dışında her karaktere odaklanmasını ve olayı çözümlemelerini izlemek benim için çok iyiydi. Dövüş sahnelerinin hastasıyım ve bu dizide bol bol vardı. Genelde polisiyelerde işin içine ufaktan aşk katıyorlar ama OCN yapımı bir polisiye izliyorsanız imkanı yok diyebiliriz :D Bir noktada olaylar güzel bağlandı diyebiliriz. Diziyi çok sevdiğim için neyi sevdiğimi anlatamıyorum. Bana göre Kore'den çıkmış en güzel yapımlardan biri çünkü....


Dizide neleri sevmedim?

Dizide alt yandan atılan bakışlar beni delirtmedi desem yalan olur. Ayrıca dedektifin kaba saba hareketleri saçımı başımı yoldurdu bir ara. Seri katil karakterine de verdikleri saç sinirlerimi bozdu. Her dizide olduğu gibi bu dizide de karakterleri abartma vardı ama beni mutlu etti genelde. Sadece bir bölümde koca bina dolusu insanla kavga ettiler. Dedim yuh daha neler. Bina az olmuş, semti toplayıp gelseydiniz... Ah bir de dizinin finalini açık bitirdiler. Ben ikinci sezon gelecek sandım, bekledim. Geldi de 3 yıl sonra, başka bir kadroyla....

Diziden replikler: 







6 yorum:

  1. heyyo bunu öne alayım madeeem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin Deep. Benim baya hoşuma gitmiştii

      Sil
  2. Kore dizisi hiç izlemedim artık birinden başlasam iyi olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel dizileri var aslında. Yelpazesi de geniş. Hemen hemen her konuda bir dizileri var :)

      Sil
  3. Polisiye bu sıralar bana çok çekici gelmiyor ama defalarca izleyince tereddüte düştüm, oyuncuları da tanıyorum sanki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben polisiye yapımları daha çok seviyorum fakat konu olarak tekrara düşülünce hoşuma gitmiyor.. Bu dizide güzeldi benim için. Tabi gözüme batan şeyler de vardı ama sonuçta bir dizi diyerek geçtim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }