Dizi Yorumu | My Mr. Mermaid

Ev karantinasında dizi izleyip duruyorken dedim ki neden blogta da yazmıyorum bu dizileri? Öyleyse #EvdeKal diyerek yazıma başlıyorum.



Dizimiz 18 yaşındayken doping kullandığı skandalı ile maçlara çıkması yasaklanmış olan yüzücü Tang Yi Bai ile stajyer gazeteci Yun Duo'nun aşkından bahsediyor. Yi Bai, verdiği 4 yıllık aradan sonra yakın arkadaşı ile birlikte Dream Cup'ta yarışabilmek için tekrardan yarışlara katılmaya başlıyor. Bu sırada da çalıştığı gazetenin spor bölümünde olan Yun Duo ile yolları kesişiyor. 

Dizide yan karakterlerin de üzerinde durulmaya çalışılmış. Dikkatinizi çalışılmış kelimesinin üzerine çekmek istiyorum. Yan karakterler ana çifti desteklemek için olsa da 36 bölümlük dizide onların sorunlarına bana kalınırsa çok az odaklanıldı. Romantik bir dizi olmasındansa sporcuların dostluklarına, hayatlarına odaklanan bir dizi olmasını tercih ederdim
Dizide neleri sevdim?

Dizide en çok yan çifti ve Yi Bai'nin annesini sevdim. Ah bir de şarkılarını. Yan çift daha çok ilgimi çekti. Realistik bir ilişkileri vardı. Yang Yang, kadın yüzme takımının kaptanı ve habire birlikte antrenman yaptıkları için, ayrıca Yang Yang'ın koçlarına benzemesinden dolayı Rui Feng'in duyguları olduğunu kabul etmesi bir ömür sürdü resmen. Öncesinde dostluklarını da izlediğim için mutluyum ama.  Diziyi sonuna kadar izleme sebebim tamamiyle Qi Rui Feng'ti.  Zira kendisini ekranda görür görmez hayran oldum diyebiliriz. Ayrıca karakteri daha ilgi çekiciydi benim için.
 Rui Feng ve Yi Bai'nin dostluğu da çok güzeldi. Birbirlerini böylesine sevmeleri ve desteklemeleri izlerken beni çok mutlu etti. 


Rui Feng trip atıyor:




Dizide neleri sevmedim? 

Dizide sevmediğim şeylerin başında klişeleri geliyor. Yani ikinci erkek muhabbeti o kadar saçmaydı ki keşke olmasaydı. Birçok dizide olan başta yakın olan arkadaşlığın bir erkekten ve rekabetten dolayı bozulması vs gereksiz detaylardı bence. Ayrıca asıl çiftin başına habire bir şeyler gelmesi, habire bir olay olması boğdu beni diziyi izlerken. Bir şeyler olmuş ama ne olmuş diye düşünmekten kafayı yiyecektim. Dizi bir de 36 bölüm olunca uzatılmış da uzatılmış bazı olaylar, asıl olayın anlatılması falan. Ayrıca kadın yüzme takımının ne antrenman yaptığını gördük ne de yarışlarda yarıştıklarını. Eh yan çiftteki kadın karakterimiz de kadın yüzme takımının kaptanı olunca yarışmamış olması o karakteri açıklarken meydana gelmiş bir sorun oldu benim için. Sonu ise ayrı değişikti. Yani tamam ana çift mutlu mesut da yan karakterlere ne oldu? Hiçbir açıklama yapılmadı onlarla ilgili. 

Yüzme sahneleri çok güzeldi. Ayrıca Rui Feng için izlenir dizi. Tayvan Dramadan Türkçe altyazılı olarak izleyebilirsiniiz. Açılış şarkısını dinleyip diziden sahneler görmek için tık tık.







2 yorum:

  1. heey bunu izleyim beeen, şimdiden sevdiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle valla Deep. Eminim sen de Rui Feng karakterini seveceksin :D

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }