Dizi Yorumu | Tell Me What You Saw

Ev karantinasının 10. gününden herkese merhaba. Daha yeni final yapmış Tell Me What You Saw dizisinin yorumu ile karşınızdayım. 

16 Bölüm
60 dakika

Dizide 5 yıl öncesinde bir seri katili yakalamaya çalışırken nişanlısını kaybetmiş profil uzmanının, Bölge Soruşturma Birimindeki bir takım liderinin ve hafızası çok iyi olan çaylak bir polisin 5 yıl önce trafik kazasında öldüğü düşünülen fakat geri dönmüş bir seri katili yakalamaya çalışmalarını izliyoruz. Polisiye dizilerimizin vazgeçilmezlerinden olan polis içi yozlaşma ve davaların üstün körü araştırılıp kapatılması da söz konusu. 

Dizide neleri sevdim? 

Açıkçası OCN yapımı olduğu için başladım diziye. Çaylak dedektif ve profil uzmanı karakterlerini sevdim diyebiliriz. Yaptığı ters köşeler güzeldi. Konuya bakıp OCN yapımı olduğunu da görünce maksimum 12 bölüm olur diye düşünmüştüm fakat bu 16 bölümü güzel güzel geçirdik. Sadece bu konuya odaklanmayıp birkaç dava çözdükleri için de ayrı güzeldi. Finali de bir noktada güzeldi. 

Dizide neleri sevmedim? 

Benim gibi polisiye dizileri çok seviyorsanız ve OCN yapımlarına aşinaysanız dizide çok büyük bir sürpriz yok. Katilin kim olduğunu, dizi içindeki şaşırtmaları, neler olacağını vs önceden anlayabiliyorsunuz alıştığınız için. Şaşırttığı noktalar vardı ama klişeleri de çoktu benim gözümde. Lisedeyken profilci olmak istediğim için bu karakterlere bir ilgim var. O yüzden izlemeye devam ettim ve merak ettim neler yapacaklarını diyebiliriz. 



6 yorum:

  1. Jang Hyuk ve ocn mutlaka izlemeliyim :D zaten bol bol vaktimiz de var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha kesinlikle katılıyorum. Bölüm beklemekten ben eski isteğimi kaybediyordum da bir anda izlemek için aşırı uygun

      Sil
  2. Dizi karşıma çıkıyor sürekli ama pek ilgimi çekmemişti. İzlemek istediklerimi bitirince bir şans veririm belki 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tık daha ağır işleyen bir senaryosu var. O yüzden ilgini çekmemiş olabilir :)

      Sil
  3. polisiye heyooooo, senin diziler hep iyiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep aynı tür izliyorum.. Dizi yorumları yazdıkça fark ettim :D

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }