Dizi Yorumu | 38 Task Force/Squad 38

Dolandırıcılık nasıl yapılıyor diye merak edenleri 38 Task Force izlemeye davet ediyorum. 



Dizide Vergi Dairesi'nde çalışan memur Baek Sung Il, vergi borçlarını ödemeyen zenginlerden vergilerini legal yollarla alamayacağını fark edince zeki bir dolandırıcı olan Yang Jung Do ile anlaşma yapıp ekip kurmasını ve bu insanları dolandırarak vergileri toplamasını izliyoruz. Bir de küçük bir intikam planı var tabi.

Bizim ekip

Dizi 2016 yılında yayınlandı. Ben o sıralar izlemiştim fakat canımın sıkıldığı şu günlerde dedim ki eskiden izlediğim ve sevdiğim dizileri neden yeniden izlemiyorum? Sonuç olarak buradayım :D 

Dizide neleri sevdim? 

Senaristin zekasına hayran kaldım dizi boyunca ki kendisi Bad Guys'ın da senaristiymiş aynı zamanda. Beni hiç şaşırtmadı diyebiliriz. Finaldeki Bad Guys göndermesi ise harikaydı. İzlemeyen insanlar anlamadılar büyük ihtimalle... Neyse konudan sapmayalım. Dizi 16 bölüm olduğu için bir noktada işlerin heyecanını kaybedeceğini, artık sakin gideceğini düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. 16 bölüm boyunca heyecan doruktaydı ve her bölümü "Ay şimdi ne olacak?" diye diye izledim. Ekran başında tuttu beni. Ayrıca usta dolandırıcı dahi olsalar başarısız oldukları birkaç şeyin olması ve bunların da gösterilmesi daha gerçekçi yapmıştı diziyi. 

Dizide neleri sevmedim? 

Bence gereksiz karakterler vardı dizide. Geçmişte yaşanmış bir ilişkiyi gösterdiler lakin günümüzde aşk yoktu. Eh kızı da göstermediniz o kadar çok. O zaman ne gereği vardı? Ayrıca polis yüzünden saçımı başımı yolacaktım. 

Diziden replikler: 




Kılıktan kılığa girdiler dizi boyunca

Nolursun yeni dizi çek







6 yorum:

  1. Oyuncuları seviyorum, 16 bölüm boyunca heyecanlıysa... belki de polisiye hevesim geri gelir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten fazlasıyla heyecanlıydı benim için. Bir günde izleyip bitirdim haha

      Sil
  2. ben de eski izledigim dizileri izlemeyi seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. oooooo coştun seen yaaa, hiç bu kadar aktif olmadın blogdaaa, hep böyle ooool maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ben de farkındayım :D Hazır evden hiç çıkmıyorum ve günümü meşgul eden şeyler yok, neden blogta yazı yazmayayım ki dedim :D

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }