Şarkılar Serisi | Dimash Kudaibergenov

     Serimizin dördüncü ve muhteşem ismi Dimash Kudaibergenov ile karşınızdayım.

Şarkılar Serisi 1. Yazı: AnnenMayKantereit
Şarkılar Serisi 2. Yazı: KARD
Şarkılar Serisi 3. Yazı: Eivør 






Kazakistan doğumlu olan ve 24 yaşındaki Dimash geniş ses aralığına sahip ve sesini doğru kullanmasıyla da biliniyor. Ben ilk olarak Emre Yücelen'in videosunda görmüştüm kendisini. Bir kere dinleyince habire dinlemek istedim. Tüyleri diken diken ediyor :D Yanlış hatırlamıyorsam Çin'deki The Singer adlı profesyonel sanatçıların olduğu yarışmada da yarıştı :)

  • Emre Yücelen'in videosu; 
  • Opera 2 

  • Confessa + The Diva Dance 

  • S.O.S 
  • Gesi Bağları 

2 yorum:

  1. ay ben de çok seviyom onuuu. yazmıştım ben de blogumda bir yıl önce. çok etkileyici ivet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten fazlasıyla etkileyici biri. Kazak arkadaşımla konuştuğumda "Dimash bizim gururumuz" demişti hahah

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }