Şarkılar Serisi | Eivør

Sevdiğim sanatçıları tanıttığım serinin üçüncü konuğu Eivør Pálsdóttir ya da bilindik adı ile Eivør.




Faroe Adaları doğumlu olan Eivør'un şarkıları genellikle faroece, ingilizce ve izlandaca. Genel olarak bilmediğimiz dillere karşı bir ön yargımız var fakat bana kalırsa şarkının dili değil bende uyandırdığı hisler daha önemli :D Sanırım bu yüzden Eivør dinlerken sıkıntı yaşamadım. 

Öncelikle söylemeliyim ki kadında mükemmel bir ses var. Şarkılarındaki bazı sesleri nasıl çıkarıyor anlam veremiyorum. Beni korkutmuyor da değil tabi ki :D Umarım şarkılara bir şans verirsiniz :) 




2003 yılında Eurovision'a da katılan Eivør'un gelin sevdiğim şarkılarına bakalım. Ah bu arada bazı şarkılarında sizi rahatsız edebilecek unsurlar olabilir :) 



  • Verð Mín





  • Í Tokuni


  • Trøllabundin


  • Salt

  • Petti Fyri Petti 


  • Slør
  • Rain

  • Surrender

14 yorum:

  1. Sen böyle bilmediğim şarkılar paylaşınca yaşlandığımı ve nesil farkı olduğunu çok net görüyorum :) Yine de bakacağım şarkılara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha farklı bir tarz fakat umarım beğenirsin hala :)

      Sil
  2. Bana pek hitap etmiyor. Sana keyifli dinlemeler canım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba!Blogunuzu çok beğendim. Bana beklerim :)
    https://benirva.blogspot.com/2018/09/kendimle-yarstm.html

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  4. ay saol dinlemeye alcam onuuuuu holeeey :)

    YanıtlaSil
  5. Tarzı bana da biraz farklı geldi, keyifli dinlemeler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten farklı bir tarz :) Teşekkür ederiim

      Sil
  6. Güzel şarkılar, paylaşım icin emegine sağlık. İki tanesini dinledim, kendi tarzinda iyi olduğuna eminim. Ancak benim de tarzıma uygun değil. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Bilmedigim bir sarkici dinleyecegim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu kişinin bilmediği biri sanırım :) Keyifli dinlemeler :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }