Dizi Yorumu | The Last Empress

Merhabalar :)
Uzun zamandır dizi yorumu yazmamıştım. Aslında şu an izlediğim diziler hakkında yorumlarımı yazmak için final bölümlerini bekliyordum fakat dayanamadım....
O yüzden bu yazının konusu severek izlediğim The Last Empress. 


"Kore İmparatorluğu 2018-2019 yıllarında hüküm sürmeye devam etseydi nasıl olurdu?" sorusuna cevap niteliğinde olan ve saray entrikalarını da içinde bulunduran The Last Empress 35 dakikalık 48 bölümden oluşuyor. Konu olarak daha detaya inecek olursak Oh Ssu-Ni (Sunny) , imparatora hayran bir müzikal oyuncusudur ve bir gün hayali gerçek olur. İmparator Lee Hyuk ile evlenir lakin bilmediği şey ise imparatorun onu hem saray görevlisi Min Yoo-Ra ile olan ilişkisini imparatorluk ailesinden saklamak hem de işlediği cinayeti kabullenmemek için kullandığı paravan olduğudur. Annesini imparatorun öldürdüğünü öğrenen Na Wang Shik ise intikam almaya yemin eder. Olay zinciri Sunny'nin gerçekleri öğrenip imparatorluğun sonunu getirmek istemesi ile devam ediyor. 


İzleyiciler olarak "YÜRÜ BE SUNNY!" diye bağırdığımız muhteşem sahne. 


Tarihi dizileri,özellikle sarayda geçenleri, sevmeyen biri olarak söylemeliyim ki başlarken çok fazla tereddüt ettim. Entrikaların aşırı olmasına katlanamam, fazlasıyla resmi dil kullanılmasını sevmem vs. The Last Empress ise sırasıyla tabularımı yıkmaya devam ediyor. Aşırı keyif alıyorum izlerken. Bir yandan böyle bir şey nasıl olabilir diye sinir krizleri geçirirken diğer yandan nasıl bir intikam alacaklarını, olayların nasıl devam edeceğini merak ediyorum. İlgiyi üzerinde tutan bir dizi olduğunu da reytinglerden anlayabiliyoruz aslında. 

Orada "Seni seviyorum." derken aslında "Gör bak ben senin ağzına nasıl tükürüyorum." demek istiyor :D 
Dizide güzel olan bir başka şey ise ost'ları. Şu ana kadar 4 şarkı yayınlandı ve benim bu ikisi favorim. 

  • Jang Deok Cheol - What Would It Be 



  • Gaho - Not Over 





Fazlasıyla güldüğüm bir sahneydi :D
Doğru söze ne denir?? 

Şu ana kadar 32 bölüm yayınlandı. Neler olacak hep birlikte göreceğiz sanırım :) 

6 yorum:

  1. 32 bölümmmmm vavvvv.Ben anca mini dizi izleyebiliyorum,sıkılıyorum ya kuzucuk :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde dizi 24 saatten oluşuyor. Şimdilerde kanallar yayınladıkları 1 bölümü reklam sıkıntısından ikiye böldü... Bu yüzden olduğundan fazla duruyor :D

      Sil
  2. ayyy dizi de şarkılar da aklımda olsun yaa. senin şarkıları hep çok seviyom yaa. listelerimde hep onlar :)

    YanıtlaSil
  3. Diziyle alakasız bir şey sormam gerek önce blogunu takip ediyorum ama yazıların anasayfama düşmüyor, acaba blog adını mı değiştirdin?:((

    Diziye gelirsek de bu diziyi bayağı merak ediyorum :D Genelde izlemediğim diziler hakkında da bir bilgim olur orda burda görmekten ama bu diziyi kesinlikle anlayamıyorum :D Bir tarihi kıyafetlerleler bir normal kıyafetlerle. Günümüzde hala süren imparatorluk sistemi olduğunu biliyorum ama yine de mantığıma oturmuyor :D
    Ben de senin gibi tarihi dizilerin pek hayranı değilim ama bu dizi merakımı cezbediyor :D Sayende Not Over'ı dinledim ve güzelmiş bayağı gerçekten😍 Bölüm sayısı da fazla ama mecbur izleyeceğim sanırım bu gidişle :D Eline sağlık yorum için :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog adımı değiştirdim evet.. Sebebini bulmaya çalışacağım ama...

      Bölüm sayısının fazla olmasının sebebi kanalların araya reklam koyma zorunluluğundan. Normale göre hesapladığımızda 24 bölüm oluyor :D

      Sarayda tarihi kıyafetler giyerken dışarı çıktıklarında modern kıyafetler giymesini ben de garip bulmuştum ama diziyi izlerken ona odaklanamıyorsun bile :D Ben gerçekten beğendim. Umarım sen de beğenirsin

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }