Dizi Yorumu | Hymn of Death

Merhaba. 3 bölümden oluşan mini dizi Hymn of Death'i Netflix'e gelir gelmez izledim fakat yorumumu yayınlamam yine uzun sürdü :D 



Konu olarak Kore'nin Japon işgali altında olduğu 1920'lerde tiyatro yazarı ve gizli şair Kim Woo Jin ve Kore'nin ilk kadın sopranosu Yun Sim Deok'un aşkını ve önlerine çıkan engelleri anlatıyor. Woo Jin'in evli olması, Sim Deok'un ailesini geçindiren kişi olması vb. birçok sorun aşklarını yaşamalarına engel oluyor fakat birbirinden vazgeçemeyen bu ikilinin yaşamında olanları izliyorsunuz. 

Öncelikle Japon sömürgesi altında kalan Kore hakkında izlediğim tek dizi Chicago Typewriter'dı. Favori dizilerimden biri olması sebebiyle bu dizinin de hem konusu hem de başrollerin birlikte sergilediği uyumu merak etmem izleme sebeplerimden oldu. Acıklı bir hikaye olduğunu söylemeliyim. Olacakları Twitter üzerinden öğrenmiştim fakat yine de duygulanıp ağlamadan edemedim. 



Sevdiğim birkaç replik;


  • O benim şeytan tarafından kuşatılmış olan hayatımda tek güvenli sığınağımdı. 
  • Gözyaşları ile kurulu bu dünyada, benim ölümümle son bulacak mı her şey? 
  • Dünya sana işkence etse de etmese de kendi değerlerini gözet ve insanları sev.
  • -Gerçekten yaşıyor musun? + Hayır, yaşarken ölüyorum.

🌟🌟🌟🌟🌟/5
 



8 yorum:

  1. oyyy aklımda olsuuun buuuu :)

    YanıtlaSil
  2. Yaa Japon sömürgesini görünce direkt benim de aklıma Chicago Typewriter geldi :) Çok da severim! Bunu hemencik listeme ekledim zaten miniymiş hafta sonu izleyeceğimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasiklerden biri Chicago Typewriter :D Umarım beğenirsin bunu

      Sil
  3. çok sevdiim sonu ağlattı beee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acıklıydı kıız ağlatmasın da ne yapsın :D

      Sil
  4. Dizi zaten listemdeydi ama şimdi daha bir merak ettim. Bakacağım mutlaka. :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }