Kitap Yorumu | Agatha Christie - Nil'de Ölüm


Herkese merhabalar. Hazırlıktaki ilk dönemimi tamamladım ve şimdi bir aylık tatilimin keyfini çıkarıyorum :) Tabi bu sırada kendime 2019 yılı için koyduğum  "her haftaya bir kitap" hedefini gerçekleştirmeye çalışıyorum. Bu hedefin nereden çıktığını soracak olursanız eğer hemen açıklayayım. Lisedeyken habire kitap okusam da sınava hazırlandığım son iki yılda elimde daha çok test kitapları oluyordu. Otobüste geçirdiğim saati ise uyumaya ayırıyordum. Bu yüzden ilgimi kaybetmiştim. Üniversiteye başladıktan sonra yeniden kitap okumaya başladım ve aralık ayında da her hafta iki kitap bitirince bu hedefin taslağı oluştu :D 

Kitaba gelecek olursak dedektif romanı ve filmi/dizisi seven biri olarak Agatha Christie okumamış olmak benim için eksiklikti. Okumak istesem de başlayamamıştım bir türlü. Sonrasında derste bu kitaptan bahsetmemiz ve sıra arkadaşımın Agatha Christie hayranlığı beni Nil'de Ölüm'ü okumaya itti. 

Konu olarak İngiltere'nin saygıdeğer zengini Linnet'in arkadaşının nişanlısı ile evlenmesini ve gittikleri balayında öldürülmesini konu oluyor. Kitabın ilk sayfalarında karakterlerin bir anda verilmesi ile hangisi kimdi, bu isimler kime aitti baya bir karıştırsam da ilerleyen sayfalarda oturdu her şey :D Dil olarak aşırı akıcı ve sayfaların hızlıca bitmesine inanamıyorsunuz. Beni hayal kırıklığına uğratan tek şey katili ve sebebini kitabın başından tahmin etmiş olmaktı. Bunun dışında gerçekten harikaydı :) 

🌟🌟🌟🌟/5

Ah bu arada okuduğum kitapları, izlediğim dizileri takip etmek isterseniz instagram hesabımı buraya tıklayarak bulabilirsiniz. 


6 yorum:

  1. Bravo sana canım. Her hafta inşallah bir kitap okuyarak hedefine ulaşırsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anlık hedefim doğrultusunda gidiyorum abla:) Teşekkür ederiim

      Sil
  2. bunun filmisi de vaaar :)

    YanıtlaSil
  3. Tatilin tadını çıkar öyleyse :)Bol bol keyif yap :)Öptüm canım benim :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }