Anime Film Yorumu| Kimi No Na Wa / Your Name



Merhabalar! Bugün ki yazının konusu uzun zamandır izleyip yorumlamak istediğim anime film Kimi No Na Wa ya da diğer adıyla Your Name. 

Taki ve Mitsuha Japonya'da farklı yerlerde yaşayan iki liselidir ve farkında olmadan belirli aralıklarda birbirlerinin bedeninde uyanırlar. Başlangıçta rüya gördüklerini düşünseler de okuldaki arkadaşlarının, ailelerinin tepkileri ile sadece rüya olmadığını anlarlar. Bu durumu durduramadıkları için ise belli başlı kurallar koyarlar ve o gün yaptıklarını not tutmaya başlarlar. Fakat bir gün Taki beden değiştirmediklerini fark eder ve Mitsuha'ya ulaşamaz. Köyü hatırladığı kadarıyla çizip Mitsuha'yı arayan Taki, acı bir gerçekle yüzleşir ve olmuş olayları değiştirmek ister. 




Söylemeliyim ki film tam anlamıyla şölen. Çizimler mi dersiniz, karakterler mi dersiniz, şarkılar mı dersiniz... Hepsi harikaydı! 100 dakikadan oluşan Your Name'i izlerken sonlara doğru biraz sıkıldım kabul etmeliyim ama bu sıralarda şarkılar ve çizimler sizi tekrar filme çekiyor.

Filmin bir diğer güzel yanı ise yan karakterlerin de sizi içine çekiyor olması. Onların sahnelerini de severek izledim :D 

Favori karakterlerimden biri :) 




Taki'nin uğur getirsin diyerek bileğine taktığı kırmızı kurdelenin Mitsuha'nın olması ve onları bir araya getirmesi gerçekten güzel bir detaydı. 

🌟🌟🌟🌟🌟/5 

7 yorum:

  1. Bu Kore dizilerinin başarısı zaten ortada ama bir ben izlemedim sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru dizilerle başlarsan bağımlısı olacağına eminim! :)

      Sil
  2. Bayadır anime izlemiyordum, bunu izleyeyim, çok teşekkürler güzel anlatım için. :)

    YanıtlaSil
  3. benim de çok sevdiğim animelerdeeen :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }