Dizi Yorumu | The Fiery Priest


"Blogta ne yazsam, üst üste çok fazla dizi yorumladım" diye düşünürken bu dizinin yorumunu girmediğimi fark ettim. Öncelikli olarak kitap yorumu girecektim lakin dayanamadım :D 

 2019 yılında yayınlanan dizilerden favorim olan The Fiery Priest dizisinin yorumuna öncelikle hoş geldiniz!

DİKKAT! Bu yazı bir sürü resim ve gif içermektedir :D 





Kim Hae Il birkaç yıl öncesine kadar ulusal ajandır fakat bir görevi sırasında yaşananları kaldıramadığı için işinden ayrılıp katolik rahip olur. Meslektaşlarından onu ayıran özelliği sadece önceki işi değil, ayrıca kindar ve kaba biri olmasıdır. İnsanlardan haraç kesen birini dövdüğü için karakolluk olur ve çalıştığı bölgeden ayrılıp hocasının bulunduğu kiliseye gider. Kilisenin bulunduğu bölgede haraç kesenler, bölgeyi yöneten insanların arka planda çevirdikleri oyunlar falan derken orası da aslında karışıktır ve bir gün Hae Il'in hocası Rahip Lee vefat eder. Polis ve basın tarafından intihar ettiği söylense de Hae Il ve kilise çalışanları durumun cinayet olduğunu düşünür. Hae Il gerçeği ortaya çıkarmak istemektedir.



Ormanda araştırma yapacaklardı. Tanınmamak için kılık değiştirdiler :D


Dizide sadece Hae Il değil ayrıca farklı geçmişlere sahip olan başka insanlar da var. Bunun yanına iki dedektif ve bir de savcı eklenince tadından yenmez hale geliyor dizi. 



Ara vererek izlemiştim diziyi. Bitince öyle bir boşlukta kaldım ki bir daha bir diziye bu kadar gülemeyeceğimi düşündüm :D Son bölümdeki We Will be Back yazısıyla da 2.sezon geleceğine dair umutlarım arttı :D 







Kara mizah seven biri değildim ta ki bu diziye kadar. O kadar çok güldüm ve diziyi öylesine sevdim ki neler diyeceğimi, hangi birini anlatacağımı kestiremiyorum. Dizinin müzikleri de tam diziye uymuştu. O şarkı gelince hangi sahnenin geldiğini anlayabiliyordunuz falan :D



Bu takım bu hale gelene kadar neler çekti neleer



Dizideki karakterler öylesine güzeldi ki sevdiğini tam seviyorsun, nefret ettiğinden tam nefret ediyorsun. Ben diziyi izlemeye başladığım sırada çeviri beklemek istemediğim için İngilizce altyazılı izliyordum ve sonrasında da öyle devam etti. Türkçe altyazılı izlemek isterseniz OnlineDizi'den ya da Firarice Paylaşımlar'dan izleyebilirsiniz. İngilizce altyazılı olarak Asian Fans'den izlemiştim ben de :D 








Havalı ama asabi
Kibar ama deli
Dünki tövbekar 



Dizinin manyak kaynadığını söylemek yalan olmaz. HER KARAKTER DELİ. Ben karakterlerin çoğuyla bağ kurabildim. Ağladım, güldüm bol bol :D 











Dizi bol bol arkadaşlarınıza atabileceğiniz, internette paylaşabileceğiniz komik anlarla doluydu. Benim kaydettiklerim;







Benim için bu senenin favorilerinden biriydi. İzlerseniz fikirlerinizi bana yazmayı unutmayın!



10 yorum:

  1. ay bunu bilmiyodum güzel belli. hem polisiye gibi hem komikli oleeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet :D Ben izlerken gülme krizlerine girdim dediğim gibi. Çok eğlenceliydi

      Sil
  2. Ülkemizdeki kızlar Kore filmlerine bayılıyor ama ben ne yazıkki sevemiyorum yapmacık geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence o biraz da hangi tarzı sevdiğinizi bulmakla alakalı. Romantik dizilerinde abartıyorlar bazı sahneleri, klişeleri bol. Ben uzun zamandır farklı dillerde dizi izlediğim için artık hangi ülkenin hangi türde dizilerini sevdiğimi anladım :D Kolay oluyor benim için o yüzden

      Sil
  3. her private life daki başrol oğlanın öbür dizisi voice i kaçırma asıl :) vardı o yazımda ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun ilk bölümünü izledim sadece... Listemde var ama :D

      Sil
  4. Bu diziyi bilmiyordum, ama söylediğin gibi güzel bir diziye benziyor. Göz atacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
  5. Çok komik olduğunu duymuştum dizinin ben de, izlenecekler listemde ama kim bilir ne zaman sıra gelecek :D Yorum için teşekkürler :)
    Bana da beklerim :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }