Kitap Yorumu | Genç Elitler Serisi - Marie Lu

Merhaba!
Yazısını yazıp paylaştığımı düşündüğüm fakat yanıldığım bir kitap serisi ile karşınızdayım! 

Öncelikle Genç Elitler serisi, çoğu kişinin Efsane serisinden tanıdığı benimse Warcoss kitabıyla tanıdığım Marie Lu'nun 3 kitaptan oluşan başka bir serisi. Kitapları okumamım üzerinden bir hayli zaman geçtiği için her kitapta tek tek neler geçtiği net bir şekilde hatırlamıyorum. Bu bakımdan seriyi genel bir bakışla yorumlayacağım. 

Yayınevi: Pegasus
Sayfa sayısı: 368


Yayınevi: Pegasus
Sayfa sayısı: 400

Yayınevi: Pegasus
Sayfa sayısı: 344

Yaklaşık 10 yıl öncesinde Kanlı Humma denen ölümcül bir hastalık ortaya çıkar ve kimisini öldürür, öldüremediğinde de bir iz bırakır. Bu hastalığı atlatıp hayatta kalanlara izlerinden dolayı malfetto deniliyor ve 3.sınıf insan muamelesi görmektedirler.

Malfettoların bazılarında ise hastalıktan kalan gizemli güçler bulunduğu rivayet edilmektedir. Bu sıradışı yeteneklere/güçlere sahip olanlara ise Genç Elitler denir. Ana karakterimiz Adelina ise Kanlı Humma yüzünden annesini ve bir gözünü kaybetmiştir. Babası ise Adelina'nın gücü olmasını uman fakat olmadığını düşündüğünde de ona kötü davranan biridir. Kızını birine sattığı sırada Adelina evden kaçar fakat fazla uzaklaşamadan babasının peşine düşmesi üzerine korkar ve gücünün dışarı çıkmasına, babasını öldürmesine sebep olur. Serimiz bundan sonra Adelina'nın Genç Elitlere katılmasını ve güçlerini keşfetmek için çalışmasını konu alıyor. 

Bu 3 kitapta bir sürü şeyler oldu. Adelina gücünün sınırlarını zorladı, ölen karakterler oldu. Ölenlerin yerine başkaları girdi, sizi sinir eden hatta sinirden saç baş yolduran olaylar yaşandı fakat ben seriden fazlasıyla memnun kaldım. Benim için beklemediğim fakat bazı şeyleri tahmin ettiğim bir şekilde final yaptı :D 






6 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş.konusuda ilginç görünüyor. Sanırım listeme eklemeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyabilirsin bence de :) Farklıydı benim için

      Sil
  2. hımms piku aldım listeyee :)

    YanıtlaSil
  3. Bu seriyi de okumadım ama çok duydum, aslında yaz için uygun bir seri gibi geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de uygun. Ben daha uzun bir sürede okudum gerçi :D

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }