Şu Sıralar Favorim Olan 2 Dizi | Hotel Del Luna, Watcher

Dizi izlemeyi ne kadar çok sevsem de kendime göre bir dizi bulamıyorsam dizi izlemek gelmiyor içimden. Yine böyle bir anı yaşıyordum ki şu sıralar bayılarak izlediğim 2 diziye denk geldim; Hotel Del Luna ve Watcher.


  •  Hotel Del Luna
Kore dizileri izlerken yapımlarına güvendiğim 3 kanal var; OCN, JTBC ve TVN. Hotel Del Luna ise TVN yapımı bir dizi. Hotel Del Luna, Seoul'un merkezinde olan lüks bir oteldir. Onu diğer otellerden ayıran bir çok özelliği olsa da en büyüğü müşterilerinin hayaletlerden oluşmasıdır. Bu otelin CEO'su Jang Man Weol, +1000 yıl öncesinde yaptıklarından dolayı lanetlenmiş ve bu otelin müdürü olmuştur. Koo Chan Seong ise istemese de bu otelde genel müdür olarak çalışmak zorunda kalır. 

Gülerek izlediğim, yeri gelince ise üzüldüğüm bir dizi. Söylemem gerekir ki Jang Man Weol karakterine bayıldım. Geçmişindeki sahneler yüreğimi burksa da mükemmel bir karakter. Erkek başrolümüz ile fazlasıyla yakıştırdım. Koo Chan Seong karakterinin stili, oyuncunun ses tonu hepsi harika detaylar benim için :D 





  • Watcher


OCN'in yeni aksiyon ve gerilim dizisi Watcher'da polisin içindeki yolsuzlukları araştıran bir teftiş grubunu izliyoruz. Bu grubun bir araya gelmesi pek kolay olmuyor bana göre. Ekipte geçmişte yaşadığı bir olay yüzünden savcılıktan avukatlığa geçmiş bir kadın karakter, katil olan babasının tam tersi olmak istediği için polis olmuş bir erkek karakter, iş arkadaşının katil olmasıyla dedektikten teftiş grubunun başına geçen bir erkek karakter ve polislikte ilk ataması bu grup olan genç kadın bir karakterimiz var. 

Diziyi heyecanla izliyorum fakat türü sebebiyle fazla eğlenceli bir dizi değil tabi :D









Bu yazımızın da sonuna geldik. Umarım sizi çeken bir tanesi olmuştur :)  










8 yorum:

  1. ikisi de çekti. ilki daha çok. ne hoş konu öyle yaa :)

    YanıtlaSil
  2. Hotel del Luna'nın ne değişik bir konusu varmış, not alayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle! Dizide bir çok şey hoşuma gitti. Beğeneceğini düşünüyorum biraz :D

      Sil
  3. hotel del luna yı izliyorum :)
    diğeri de izlenecek listemde :)
    ben de kore dizilerini yorumluyorum. müsait zamanında bakabilirsin. severim kore dizilerini :)

    YanıtlaSil
  4. hayaletler oteline bayıldııım. hem korkunçlu hem hüzünlü hem komikli hem romantik hem kılıçlı hem gizemli :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }