Ders Kanalları | Youtube

Bir Öğrencinin Kaleminden herkese merhabalar.


Sınav deneyimimden bahsettiğim yazıda Youtube kanallarından eksik konularımı giderdiğimi söylemiştim. O yazımı okumak isterseniz tıklayınız. Sizlere bu kanallardan ders ders söyleceğim. Ben bazı kanallardan diğer kanallara nazaran daha çok yararlandım. Fakat olur da bir kanalda anlamazsınız, hoşunuza gitmeyen şeyler olur diye başka seçenekleri de paylaşacağım. Belirtmek isterim ki sayısal öğrencisi olduğum için LYS konularını içeren kanalları bilmiyorum. Bu yazı daha çok YGS için ve LYS'ye sayısaldan hazırlananlar için faydalı olacaktır. Söylemeliyim ki sosyal derslerinde sadece coğrafyayı internetten dinledim. Tarih ve felsefe için kendi notlarım vardı.  O zaman başlayayım 👊

Matematik+Geometri:                                   Şenol Hoca
**Hocalara Geldik
MatAkademi
Atlas Akademi
Buğra Ayan
Ekol Hoca
Şifreli Matematik
Geomatri




Biyoloji:                                                                         
**Hocalara Geldik                                           Senin Biyolojin                                              **FUNDAmentals                             
Selin Hoca                                                     EBA

Fizik:
Hocalara Geldik
**Umut Öncül
**Farklı Ders

Kimya:
**Kimya Öğren
**Kimya Özel
Hocalara Geldik

Türkçe:                                       
**Önder Hoca                             
Fulya Hoca                                  
Hocalara Geldik                                                      
                                                    
Coğrafta
**Hocalara Geldik
Yavuz Tuna
Atlas Akademi
Lcdeğitim

Tarih: 
Tarih Dersleri
Noyan Akademi
Tonguç Akademi

Felsefe: 
Atlas Akademi
Küme Eğitim


26 yorum:

  1. Öğrenciler için bu kadar çabalaman çok güzel bir durum, harikasın ^_^ Hocalara Geldik gerçekten kaliteli işler çıkartıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gidişle PDR okuyacağım :D

      Gerçekten çok iyiler. Bir zamanlar ailemden daha çok duyuyordum seslerini

      Sil
  2. Öğrenciler için faydalanılabilecek çok imkan var. İyi değerlendirebilmek lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette çok fazla var özellikle. Bilinçli olunduğu takdir de aşırı faydalı

      Sil
  3. Rehber arkadasi olacaksin yasitlarinin ellerine saglik canım

    YanıtlaSil
  4. Sınava girecek arkadaşlar için yararlı olmuş. :)
    Mat Akademi ve Önder Hoca en iyileri. :)

    YanıtlaSil
  5. Bence sınava girecekler için önemli bir rehber olmuş :) Ellerine sağlık canım benim :)

    YanıtlaSil
  6. Bende derste anlamadıklarımı youtube kanallarından dinleyerek tamamlamaya çalışıyordum. İnterneti düzgün kullanırsak faydaları çokkk. Faydalı bir içerik olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilinçli olunduğunda gerçekten yararlı yerleri fazlasıyla var. Teşekkür ederiim :)

      Sil
  7. Öğrenciler için çok faydalı olmuş :)) Bazen ben de video izlerdim, faydalı oluyor :))

    YanıtlaSil
  8. Sevgili İrem, blog teman çok güzel olmuş. Biz geçen yıl boyunca yeğenimle beraber ders çalışırdık. Hocalara geldik, kimya öğretmeni pek matrak anlatıyordu. Önce videoları izler, sonrada beraberce not çıkarırdık. Sayısal dersler kadar sözel derslerde de işe yarıyordu bu teknik. Dostane paylaşımından dolayı tebrik ederim seni.:) Sevgiler ve tabi ki gönlüne sağlık.:)

    YanıtlaSil
  9. Öğrenci olduğum dönemlerde internet yoktu. Şimdilerde ne kadar değişmiş ders çalışma yöntemleri. Yazınızı okurken aklıma geldi ehliyet sınavı gibi konularda da video eğitiminden faydalanabiliriz :)
    Paylaşım için teşekkürler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette bir çok seçenek var. Çağ teknoloji çağı olunca da bunları faydalı hale getirmek gerek :) Rica ederiim

      Sil
  10. Ben de bir Türkçe öğretmeni olarak bu tür kanalları öğrencilerime tavsiye ediyorum. Özellikle sınav dönemine girecek öğrenciler için yaz tatillerini fırsata çevirip ön bilgilerini artırmalarına katkı sağlayacaktır.
    Fulya Hoca ve Önder Hoca kanallarını incelemiştim önceden. Nitelikli paylaşımları var. Faydalanılmalı mutlaka.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende faydalarını gördüm gerçekten. Rica ederiim :)

      Sil
  11. Blogun çook güzel. :)
    Öğrencilik hayatında başarılar!

    YanıtlaSil
  12. ne güzel yazı yine faydalı sağol. lazım olanlara sölerim. şenol hocayı dinliyom ben de arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :D Alışkanlık yapıyor ya

      Sil
  13. Ne faydali bilgiler vermissin eminim ögrenciler cok faydalanacaktir.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }