Temmuz Ayında Ne Dinledim? | TOP 15

Herkese merhabalar.
Temmuz ayını bitirmişken bu ay içerisinde en çok hangi şarkıları dinlediğimi bir liste halinde yayınlayayım dedim. Hazırlaması zor olan bir listeydi. Her gün birkaç saat müzik dinlemeden duramadığımı düşünürsek temmuz ayında çok fazla şarkı dinlediğimi söyleyebiliriz. Bu liste İngilizce ve Korece şarkılardan oluşuyor. Bu listeye Türkçe şarkıları eklemedim. Onlar hakkında Nostaljik ve Günümüz olmak üzere iki yazı yazıyorum ^.^ Önümüzde ki hafta onları yayınlayacağım. Listeme bir önceki yazıma eklediğim şarkıları koymadım. Daha başka şarkıları paylaşayım dedim. O zaman geçelim listemize.  

 


15. Camila Cabello - Crying In The Club 

Sesini sevdiğim ve beğendiğim bir kadın sanatçı. Fifth Harmony'deyken severek dinliyordum. Bu şarkısına da denk gelince kaçırmadım tabi ki. Eh diyeceksiniz mayısta çıkan şarkıyı bu ay ilk 15'e koyacak kadar neden dinledin? Bazı şarkılarda geriden geliyorum... 





14. Ricky Martin - Livin' La Vida Loca

Eski bir şarkı olsa da Spotify'da rastlamam üzerine yeniden dinlemeye başladım. Önceden de şimdide çok hoşuma giden bir şarkı. Ricky Martin'i beğenen biriyim zaten. Yemek yaparken dinleye dinleye bir bakmışım bu ay en çok dinlediğim şarkılardan olmuş :) 




13. Petit Buscuit - Sunset Lover 

İnanın bana bu şarkı nasıl oldu da listeme girdi hiçbir fikrim yok. Youtuberların vlog çekimlerinde çalan şarkılara benzettiğim ve hoşuma gittiği için dinlemeye başladığım bir şarkı baktım ki sokakta yürürken vazgeçilmezim oldu :)




12. The 1975 - Somebody Else

The 1975 sevdiğim gruplardan biri. Şarkıları beni mutlu ediyor ve hemen hemen her ruh haline uyacak şarkıları var diyebilirim. Matt'in sakinleştiren sesi, şarkıların melodisi derken kapılıp gidiyorsunuz bu gruba. 




11. Dreamcatcher - Good Night 

Kardeşimin çok sevdiği bir grup Dreamcatcher. Evimizde habire şarkılarını duymamla bende başladım dinlemeye. J-Rock esintileri çok hoş. Bu şarkıda animelerin açılış müziğini andırıyor. Buradan bu şarkıyı yazılarımı okuyan kardeşime ithaf edeyim :)





10. The Fray - Over My Head 

The Fray severek dinlediğim ve şarkılarının modasının hiç geçmediği bir grup. Bana ilham kaynağı olan şarkılara sahipler. 





9. Twenty One Pilots - Polarize

Twenty One Pilots'ın şarkılarına göz atarken denk geldim bu şarkıya. Birkaç kez dinledikten sonra "help me polarize, help me polarize" diye gezinmeye başladığımı fark ettim ve bir anda dilimden düşmez oldu. 





8. Lord Huron - The Night We Met 

"İrem bu şarkılar ne? Bir tane hareketli şarkı söylüyorsun beş tane yavaş şarkı." dediğinizi duyabiliyorum ama hava sıcak olsa da bu şarkıları dinlemekten vazgeçemiyorum işte :) Dinlediğim hareketli şarkılar genelde Korece... Spotify da denk geldiğim bir şarkı yine. Sağ olsun Spotify'den geçiniyorum yeni şarkı bulmak istediğimde. 





7. You Me At Six - Take On The World

Twitter'dan beni takip ediyorsanız bu şarkıyı dinleyip durduğumu biliyorsunuzdur. Sözlerinin, melodisinin çok hoşuma gittiği bir şarkı. Grubu bu şarkısıyla tanıdım ve sevdiklerim arasına girdiler hemencecik. 





6. HALO - Flying 

Bana göre tam anlamıyla yaz şarkısı. Başı slow başlasa da şarkının nakarata doğru hareketlenmesi, nakaratta uçması çok hoşuma gitti. Albümde ki favori şarkım oldu. Kulüplerde çalınacak tarzda bana kalırsa :) 





5. Seven O'Clock - Echo 

Bir diğer yaz şarkısı da bu. Mart ayında çıksa da yaza uyduğunu düşündüğüm bir şarkı. Durup durup dinlemekten mutluluk duyuyorum.





4. Produce 101 - Never

Produce 101 çok severek takip ettiğim bir yarışmaydı. Bu şarkı da o yarışmanın altınlarından. Grup üyeleri, şarkı, dans hepsi harika. Özellikle Jaehwan'ın yüksek notaya çıktığı an içimde ki hayran çığlıklar atarak etrafta koşturdu. 





3. DAY6 - Dance Dance 

Day6 sevdamı aranızda bilenler vardır. Band tarzında bir grup olması, vokaller, şarkılar derken bayılarak dinlediğimi söylemeliyim. Sadece onların şarkısından oluşan bir çalma listem dahi var. Dance Dance şarkısı 2 ay önce yayınlansa da bu ay en çok dinlediğim Day6 şarkısıydı. 







2. Mad Soul Child - Dear 

The Man From Nowhere adlı filmin müziği olsa da filmde dikkatimi çekmemişti. Duel dizisine yapılan bir video sayesinde çok sık dinlemeye başladım. 




1. Boni Pueri - Time Walk

Chicago Typewriter en sevdiğim diziler arasında. Eh diziyi sevmemin bir etkeni de dizi müzikleriydi. Time Walk şarkısı diziyi izlediğim sürece aklıma kazındı, sonrasında da silemedim. 






Eveet. Liste burada sona eriyor. Bu ay belki de yüzlerce şarkı dinledim ama dilime dolanan, her gün dinlediğim şarkılar bunlardı. İnsanların Korece denildiğinde büyük tepkisini alsa da benim severek dinlediğim ve anlamlı sözleriyle kalbimde yer edinen bir müzik türü K-pop, K-hiphop. Umarım şarkıları sizler de seversiniz. Kendinize iyi bakın :) 

12 yorum:

  1. Ricky MArtin'in bu şarkısı kıpır kıpır çok güzel :). 21 Pilots'ı ben de seviyorum.

    Petit Biscuit ilk kez dinledim güzelmiş :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ricky Martin çok hoş :)
      İlk dinlediğimde bende etki bıraktı Petit Biscuit ya bağımlılık yapıyor herhalde :D

      Sil
  2. Genel Kpop şarkılarını beğenmiyorum ama Kore dizilerinin müzikleri bir harika oluyor. Birçoğunun sesi kristal gibi zaten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle valla. Dizi müzikleri gerçekten çok hoş. Duyguyu damardan veriyor :D

      Sil
  3. Listelerde sürekli yeni şarkı öğreniyorum :D K-pop pek dinlemiyorum, sadece sevdiğim dizilerin ostlarını :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kpop dinlemiyordum aslında. Dizilerle yetiniyordum. 4 yıldır falan dinliyorum sadece :D

      Sil
  4. Crying in The Club çok sevdiğim bir şarkıdır, seni mimledim bu arada :)

    YanıtlaSil
  5. heeey süpeeer en sevdiğim şey şarkı listesiii. hepsini dinlicem hemen. oleeey :)

    YanıtlaSil
  6. You Me At Six - Take On The World şarkısını benden çok dinleyen var mı bilemiyorum :))

    Camila Cabello - Crying In The Club şarkısınıda favorilerime aldım :)

    Tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }