NERELERDEYDİM?

Herkese merhabalar :)

Buraya yeni şeyler yazmayalı uzun zaman oluyor. Umarım beni özlemişsinizdir çünkü ben buraya yazmayı özledim :)

Peki nerelerdeydim? Blogger buluşmasından sonra yazımı hazırladığım sırada bilgisayarım bozuldu ve telefondan paylaşım yapmakta ,özellikle fotoğraf koymakta, çok zorlandım. Tamirini bitmesini beklerken dershanem başladı ve yaz kampı şeklinde olduğu için her gün gidiyordum. Liseyi bitirdiğim ve tekrardan hazırlandığım için çalışma işini ciddiye almam gerekiyordu. Bu yüzden dershaneden eve dönünce birazcık uyumaya sonrasında da ders çalışmaya başladım. Doğrusunu söylemek gerekirse ders çalışmayı seviyorum fakat yoğun olduğum için ailemi bile daha az görür oldum. 

Dershanem bir haftalık bayram tatiline girmişken neden bloğunu güncellemiyorum dedim ve bugün ders arasında yazmaya başladım. Bu tatil boyunca elimden geldiğince yazı yazacağım. Kendinize iyi bakın :)

(Bu da ders çalışan bir adet ben)

22 yorum:

  1. Ben de dedim acaba ne oldu bizim kuzucuğa?Uyaran da vermek istemedim :) Hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hala o kadar yoğundu ki ne yapacağını bilemedim...

      Sil
  2. oleeey başarılar sanaaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Geri dönmene sevindim! Merak etmiştim seni. ^_^

    YanıtlaSil
  4. Derslerini ihmal etmemek şartı ile bol bol yazı yaz :D

    YanıtlaSil
  5. Ben de diyordum nerelerde diye :). Hoşgeldin :).

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin,umarım verimli ve güzel bir çalışma dönemi geçirirsin.Kolay gelsin,başarılar. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum, şimdiden verimini alıyorum :) Teşekkür ederiim

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sizde kendinize iyi bakın :)

      Sil
  8. Hosgeldin o zaman. Basarilar dilerim 😊

    YanıtlaSil
  9. Blog anlayışlıdır yavrum. Yeter ki zaman yardımcın olsun. Gözlerinden öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kendinize iyi bakıın

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }