Ağustos'ta Ne Dinledim?

Ders aralarında, dışarı çıktığımda, uyumadan önce, ev işi yaparken vb aktivitelerimde müzikte bana eşlik ediyor. Hazır Ağustos'ta bitmişken hayatımda büyük bir yer kaplayan şarkılardan en çok hangilerini bu ay içerisinde dinlediğimi yazmazsam olmazdı. Şarkıları hiçbir sıraya göre yazmadığımı belirtmek isterim, birinci şarkı hariç tabi :) O halde başlayalım!

15| Ed Sheeran - Perfect

Bu ay içerisinde verdiğim aralarda sık sık dinlediğim bir şarkı oldu Perfect. Ed Sheeran'ın şarkılarını fazlasıyla seviyorum. Dinlediğimde içim huzurla doluyor sanki.


14| Boy Epic - Trust

Boy Epic dinlemeye Wicked şarkıları ile başlamıştım. Trust'ta çok beğendiğim bir şarkı oldu. 


13| Suran - Where Are You? [Falsify Ost]

Falsify dizisi şu sıra takip ettiğim iki diziden biri. Gerek kurgu, gerek oyunculuklar her şeyi ile harika diyebilirim. Dizinin tek şarkısı da dilime fazlasıyla dolanmış durumda. 


12| Flowsik ft. Davichi - Higher Plane

Criminal Minds izlediğim bir diğer dizi. Higher Plane şarkısı da duyduğum ilk andan beri aklıma çalıp duruyor. Derse mola verdiğim sırada mutlaka dinlerim. 


11| Taeyang ft. ZICO - Tonight

K-pop dinliyorsanız Taeyang'ın yeni bir solo albüm yayınladığından haberdarsınızdır. Albümün ana parçası olmasa da Tonight şarkısı kesinlikle favorim oldu. Taeyang'ın muhteşem sesi, Zico'nun rapi... Şarkıyı birkaç kez dinledikten sonra onilbam diye geziniyorsunuz :) 


10| Taylor Swift - Look What You Made Me Do

Şarkı yayınlanalı birkaç gün olsa da bu günler arasında fazlasıyla dinledim. Şarkının klibinde Kanye ve Kim çiftine gönderme var sanki :) 


9| P!NK - What About Us

P!NK, sevdiğim kadın sanatçılardan biridir. Şarkılarını gerçekten beğeniyorum. Bu şarkıda fazlasıyla güzel olmuş :) Sözleri de harika.


8| The 1975 - Robbers 

The 1975 her ay en çok dinlediklerim arasına giriyor, onu fark ettim :)


7| V & RM - 4 O'Clock

BTS'in iki üyesinin 4. yıllarında yayınladığı bu şarkı gönüllerde taht kurdu diyebilirim. Sözlerin güzelliği, şarkıyı tamamlamış :)


6| WANNA ONE - Burn It Up

Wanna One çıkış yapmasını beklediğim, 1.5 yıl boyunca aktif olacak bir grup. Produce 101'ı takip ettikten sonra heyecanla bu albümü bekliyordum. Albümde ki favori şarkımda Burn It Up oldu. Partilerde çalınacak türden bir şarkı :)


5| BTS - Spring Day

BTS fazlaca sevdiğim ve sınava hazırlanırken dahi takip ettiğim tek grup. Şarkılarının anlamı ise dinlediğinizde bırakamaz hale gelmenizi sağlıyor. Spring Day yayınlanalı aylar olsa da dinlemekten bıkmadığım, dinlediğimde rahatladığım bir şarkı. 


4| Kargo - Yıldızların Altında

Çocukluğumdan delicesine dinlediğimi hatırladığım nadir şarkılardan biri Yıldızların Altında. Yıllar geçse de eskimiyor şarkı :)


3| NU'EST W - If You

Produce 101 bitti, Nu'est 'in bir üyesi Wanna One ile çıkış yaptı derken Nu'est bir şarkı yayınladı Nu'est W adıyla. W'nun Waiting (bekliyor), başka bir grupta olan üyelerini bekledikleri anlımına geldiğini öğrendiğimden beri hüzünlüyüm. Şarkıda tatlı bir hava var :)


2| Standing Egg - Little Star

Twitter'dan takip ediyorsanız bu şarkıdan bahsettiğimi hatırlıyorsunuzdur. Standing Egg bütün şarkılarıyla kalbimde taht kurmuş olsa da Little Star şarkısının bende farklı bir yeri var. Uyumadan önce dinliyorum genelde. Sözleriyle bırakıyorum ki sebebini sizler de öğrenin :)


1| The Rose - Sorry

Bu ay en çok dinlediğim şarkı Sorry oldu. Band tarzında grupları çok seviyorum, şarkılarını burada çok paylaşmasam da). Yeni çıkış yapan bu grubumuza Youtube da gezinirken denk geldim. Sözleriyle, vokaliyle, ritmiyle her şeyiyle bir numara! 


16 yorum:

  1. Uuu, ne güzel şarkılar! Look What You Made Me Do ve What About Us benim de sevdiğim şarkılar. :)

    YanıtlaSil
  2. Çoğunu daha önce dinlememiştim paylaşım için cok tesekkur ederim :) Çok guzel bir liste olmus hepsini tek tek dinleyecegim kalemine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsiniz :) Asıl ben teşekkür ederim

      Sil
  3. Ed sheeran,pink ve Kargo (Koray Candemir'in "Ask"sarkisinada bayilirim bu arada😍)favorilerimdendir.Guzel liste elinize saglik🤗💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu dinlememiştim :) Hemen dinleneyim
      Teşekkür ederim^_^

      Sil
  4. Kore hayranlığın kendini nasıl da belli ediyor. :D Güzel şarkılar var, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy aslında kendimi tutuyorum fazlası belli olmasın diye 😁😁 Teşekkür ederiim

      Sil
  5. Gençler ne dinliyor,öğreneyim bakalım :) Eğer sizlerin ne dediğin takip etmezsek baya bir kuşak farkı oluşuyor :) Dinliyorum şimdi şarkıları kuzucuk :)

    YanıtlaSil
  6. Heyy merhaba ben Nur :)
    Öğrencinin dilinden öğrenci anlar derler:) bu müzikler muhteşem olmalı en kısa zamanda dinleyeceğim:)
    Bu arada blogunu takipe alıyorum ben de kendi bloguma beklerim :)
    Sevgilerimle
    Özgürlük Savaşçısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Teşekkür ederim uğrayacağım

      Sil
  7. Ben pek bilmiyorum bu sarkilari. Dersler nasil gidiyor bakalim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık yoğun.... Umarım beğenirsin abla ^_^

      Sil
  8. Tavsiyenle Higher Plane'i dinledim ve çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmene çok sevindiim. Dizisini izlemediysen de izlemelisin. Birkaç eksikliği vardı fakat güzeldi :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }