Eğlenceli Kore Varyete Programları Part.1

Geçenlerde youtube'da bir programı izlerken kore tv programlarını fazlasıyla sevdiğimi fark ettim. İzlerken kafam dağılıyor, eğleniyorum. Dedim ki bunu blogta yazayım. Programların sayısı tahmin ettiğimden daha fazla olduğu içinse partlar halinde yayınlamaya karar verdim. 

O halde evde kaldığımız bu günlerde kafanızı biraz dağıtacak, sizleri eğlendirecek tv programlarına geçelim. 

  • Running Man
Yıllardır yayınlanan ve 500 bölüme yakın bölümü olan Running Man benim favorilerimden birisi. İlk 300 bölümü tamamen izlemiş, ardından tek tük izlemeye devam eden biri olarak söyleyebilirim ki gülmek isteyenler için ideal bir program. Her bölümde verilen görevler ve oynanan oyunlar o kadar yaratıcı ki! Ayrıca ihanet senaryoları çok komik oluyor. İsterseniz konuk olan ünlülere göre izleyebilir isterseniz de izleyiciler tarafından komik bulunan bölümlerle başlayabilirsiniz.430-440 kadar bölümü türkçe altyazılı olarak Koreantürk'ten izleyebilirsiniz. İsterseniz ingilizce altyazılısı da internette mevcut.  
Başlayabileceğiniz bölümleri ekliyorum alta. İzlediğim bölümlerden hatırladıklarım, ay çok güldüm ya dediklerim bu şekilde: 103/139/147/162/163/175/181/184/205/209/213/216/220/251/256/267/278/281/362/367/376


  • Master Key
Kore'nin interaktif varyete programlarından biri de Master Key. Bölüm öncesi oylamalar yapılıyor ve seyirci tarafından seçilen kişiye oyunlarda yardımcı olabilecek bir hak tanınıyor. Oyunlarda Master Key'in kimde olduğunu bulmaya çalışıyorsunuz. Running Man ile benzer mantıkta fakat farkları da çok fazla. Aşırı eğlenceli bir program diyebilirim. 13 bölümden oluşuyor olması da artı yönlerinden biri. Ben izlerken çok eğlenmiştim. Türkçe altyazılı olarak internette bulabilirsiniz. 



  • The Return of Superman
Ünlü babaların evde çocukları ile yalnız kaldığı ve yardım almadan çocuklarına bakıp onlarla ilgilendikleri bir tv programı. Bazen sadece konuk olarak katılan babalar ve çocukları olurken genelde programda kalıcı olan ailelerimiz de mevcut. Ara sıra ünlü konuklar da oluyor tabi ki. Mesela The Walking Dead'deki Steven Yeun ya da Tayvan'lı oyuncu Jasper Liu gibi konuları da oldu.Yavrucakların büyüdüğüne şahitlik etmek o kadar güzel ki. Ayrıca çocuklar çok sevimli.  Seungjae, William-Bentley, Jam Jam, Gunhoo-Naeun ve dahası favorilerimde. Youtube'da ingilizce altyazılı izleyebilirsiniz. 

  • Home Alone/I Live Alone
Ünlülerin günlük yaşamlarını merak ediyorsanız bu program tam olarak size göre. Evlerine bir sistem kuruluyor ve bu ünlülerin (oyuncu, şarkıcı, manken, komedyen vs.) gününün nasıl geçtiğini izliyoruz. Benim favori üyelerim Park Na Rae ve Sung Hoon. Youtube'da kesitler izleyerek başlamıştım ben. Siz de bu şekilde aşinalık kazanabilirsiniz. 


  • Super TV
Ben bu programdan önceki yazılarımdan birinde bahsetmiştim. Çok sevdiğim bir program olduğundan bu yazıma da eklemek istedim. Super Junior'ın varyete showu diyebiliriz. O kadar eğlenceliydi ki hatırladıkça gülüyorum, yeniden izliyorum. Daha detaylı bilgi için Super TV'den bahsettiğim yazımı okuyabilirsiniz. Okumak için tık tık.




  • Knowing Bros / Ask Us Anything 
Hayatında farklı yollardan yürümüş 7 sunucumuzun olduğu bu program lise formatında geçiyor ve her bölümde aldığı konukları okula transfer olmuş öğrenciler olarak gösteriyorlar. Hem güldüren hem de transfer öğrencileri öğrencileri (ünlüleri) tanımamızı sağlayan bir program. Netflix'te de var lakin telif hakkından dolayı şarkıları değiştirmişler. O yüzden katılan konuklara göre türkçe altyazılısını bulmak daha mantıklı. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }