Vakıf Stajımdan Öğrendiklerim

Stajımın bitmesinin verdiği mutlulukla iş hayatına adım atmamın ve çalıştığım 19 günün nasıl geçtiğini, bu süreçte neler olduğunu ve neler öğrendiğimi anlatmak istedim. İleride bu yazıyı görünce ne hissedeceğimi de merak ediyorum tabi .





Staj yaptığımı söylediğimde insanların ilk düşündüğü kendi bölümümle ilgili bir staj yaptığım oluyor. Öncelikle stajımı burs aldığım vakıfta yaptım bir arkadaşımla birlikte. Mezun olmuş ve şu anda eğitimine devam eden öğrencilerin dosyalarıyla, onlarla iletişim kurmakla ve maillerle ilgilendik. Diğer çalışanların yardıma ihtiyacı olduğunda onlara da yardım ettik tabi. Öğrendiğim şeylere gelecek olursak;

• Bir ofisin olmazsa olmazlarından faksı çekebiliyor, fotokopi makinesini kullanabiliyorum. Kahve makinesini de öğrendim.


• Kaygı durum bozukluğuyla mücadele etmeyi öğrenemediğim sürece iş hayatında fazlasıyla zorlanacağımı öğrendim anksiyete krizi geçirmeme ramak kala. 
👌🏻
• Office ürünlerini kullanmayı öğrendim.

• Çok değişik insanların olduğunu ve yaş fark etmeksizin bu insanlara denk geleceğimi fark ettim. 

• Boş vermeye yatkın bir yapım olduğunu fark edip, stajyer arkadaşım sayesinde elimden gelenin ciddi manada en iyisini yapmak için çabalamam gerektiğini fark ettim. Ne kadar yorulursam yorulayım sonunda hep değdi. 

• Şu hayatta en güzel şey öğrenci olmakmış bunu fark ettim.

• Kariyerimde nasıl bir yol çizmek istediğimi, hangi işlerin bana uyup uymayacağını bir tık da olsa fark ettim. 

• Grup çalışmalarında almak istediğim rolü daha iyi fark ettim ve uyumumu öğrendim. 

Aklıma gelenler bunlardı :D Verimli ve güzel bir ay olarak geçti benim için. 








12 yorum:

  1. senin dersane burs vakıf üç yazını da koycam bloguma çok sevdim ve faydalı thanx :)

    YanıtlaSil
  2. son yazımdaaaağğğğ :)

    YanıtlaSil
  3. Deep ten görüp geldim ben de :) gerçekten faydalı bir staj olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öncelikle :) Benim de hem eğlendiğim hem de öğrendiğim bir staj oldu

      Sil
  4. Güzel deneyimler kazanmışsınız :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten insanlar çok değişik... Buna hala şaşırıyorum :D Yaşasın öğrencilik o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Bölüm derslerimi almaya başladım, oradakiler de garip geliyor :D

      Sil
  6. Kesinlikle şu hayatta en güzel şey öğrenci olmak ama geç fark ediliyor maalesef canım:)
    Bu arada bloğuna mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }