Dizi Yorumu | The Player

"Neden daha önce izlemedim ki?" diye sorguladığım bir dizinin yorumu ile karşınızdayım. 



2018 OCN yapımı 14 bölümlük dizimizde zengin insanları dolandırmak için bir araya gelen 4 kişilik ekibimizin hikayelerine, intikamına ve savcılıkla iş birliği yapmalarına odaklanıyor. 

Oyunculara bayıldığım ve sevdiğim tarzda bir dizi olduğu için izlediğim süre boyunca neden daha önce fark etmediğimi sorgulayıp durdum. Dizideki favori karakterim ise Do Jin Woong oldu!











Şu jelibon yeme şeklinde kendimi gördüm resmen. Gerçi saç kesiminden hiç ama hiç memnun değilim fakat Do Jin Woong rolü için oyuncunun 30 kilo aldığını öğrenince saygım arttı.

Karakterlere geri dönecek olursak; hukuk okumuş ve intikam isteyen dolandırıcı Kang Ha Ri, aşırı iyi olan hacker Im Byung Min ve çok iyi bir şoför olan
Ah Ryung'tan oluşuyor ekibimiz. Ah Ryung sonradan katılıyor tabi.





Dizide kötü karakterler haricinde sevmediğim karakter yok :D Her karakter ile ayrı bağ kurdum diyebiliriz. Bana göre dizinin tek sıkıntısı dolandırıcılar arasındaki tek kadın olan Ah Ryung'un diğer üyeler ile olan ilişkisinin gelişiminin üzerinde durulmaması ve bir anda "kız kardeşimiz" moduna geçmeleriydi. Daha güzel işlenebilirdi bana kalırsa :D


Ekibin son halinin en acayip üyesi de savcımız tabi :D 


Diziye bayıldım! İzlemenizi tavsiye ederim kesinlikle. Gitmeden hemen bir de video bırakayım;











2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }