Dizi Yorumu | Let's Fight Ghost

Yayınlandığı sırada izlemeye başladığım fakat devamını ancak yıllar sonra getirebildiğim bir dizi yorumuyla karşınızdayım. Biliyorum, tam benlik bir hareket :D 




Bu dizide dünyada boş boş gezen ve yaşamına, ölümüne dair hiçbir şey hatırlamayan Hyun Ji'nin, hayaletleri görme yeteneği sayesinde hayalet avcılığı yapıp buradan para kazanan Bong Pal'in karşılaşmalarını ve Hyun Ji'nin geçmiş anılarını hatırlamasıyla bir ekip haline gelmelerini izliyoruz. Ah tabi bir de kötü ruhumuz var :D 


 Klişelerin olduğu, tahmin edilebilir diziydi benim için. Hayalet sahnelerinden korkan kişiler de olmuş lakin ben pek etkilenmedim diyebiliriz. Dizide en çok yan karakterleri sevdim. Cidden ikisine gülüp durdum hep. Öylesine vakit geçirecek bir dizi arıyorsanız tavsiye edebilirim :D 

Senin olduğun dizi kötü olabilir mi? 

11 yorum:

  1. Kısa ve öz yorum, en sevdiğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kısa yazıları severim fakat sevdiğim dizileri ballandıra ballandıra anlatmaya bayılırım :D

      Sil
  2. Bana severim gibi geldi, not alıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. hayaletli dizileri çok seviyoreee bu da olabileer senin diziler şarkılar küzeel :)

    YanıtlaSil
  4. İzlemiştim, çerezlik tatlı bir diziydi :)

    YanıtlaSil
  5. Keyifli bir diziye benziyor ☺️

    YanıtlaSil
  6. Blogunuz akıcı ve keyifli bilgiler barındırıyor.Takip ettim sizi de beklerim https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }