Dizi Yorumu | Brooklyn Nine-Nine

Herkese merhabalar. Öncelikle neden birkaç gündür sesim soluğum çıkmıyor ondan bahsedeyim istiyorum. Bir haftaya yakındır hastayım. Salgın olduğunu tahmin ettiğim bir şekilde yakalandığım bu mikropların pençelerinde olduğum günlerde vaktimi odam ve banyo arasında mekik dokuyarak geçirdim. Hala biraz hastayım. Bunun dışında bir de hazırlık sınavım vardı. 2 yılı aşkındır ingilizce dersleri görmediğim, yabancılarla konuşmadığım için grammer ve kelime konusunda sıkıntı yaşıyordum. Telaşla girdiğim sınavda başarılı olup hazırlık atlamak için diğer aşamaya çağırılsam da mühendisliği hazırlık bitirmeden okumak istemediğim için diğer aşamaya gitmedim :D 

Şimdi gelelim bunaldığımda ya da bir şeyler yapmak isteyip ne olduğunu bulamadığımda açıp izlediğim diziye. Brooklyn Nine Nine. Henüz bütün sezonları bitirmedim. Netflix'te sadece 3 sezonu olsa da bildiğim kadarıyla dizi 5 sezon. Bölümler 20 dakikadan oluşuyor ve ben 2. sezonun ortalarındayım.




Dizimiz bir polis karakolunun yörüngesinde geçiyor. Jake Peralta adlı dedektif işinde çok iyi olmasına rağmen içindeki çocuğu büyütemeyen biri. Eski yüzbaşı her istediğini yapmasına izin verirken yeni gelen Yüzbaşı Holt tam bir disiplin tutkunu. Hem kısa kısa olayları anlatıyor hem de karakoldaki ilişkilerini. Her karakterin farklı bir cazibesi var diyebilirim. 2019 yılında 6.sezonu başlayacak olan bu diziyi benim gibi çerezlik izleyebilir ya da bir oturuşta tamamen bitirebilirsiniz :) 

6 yorum:

  1. ay bu diziyi bayıla bayıla izledim yakınlarda bitirdim :) geçmiş olsuun, hazırlık da anladım, iyi karaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bayılarak izliyorum ben de :D Teşekkür ederiim

      Sil
  2. Canım çok geçmiş olsun. Bende aynı durumdayım. Ortalıkta salgın var. Listeme aldım diziyi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim abla :) Daha iyiyim şimdi. Dikkat etmek lazım :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }