Temmuz Ayında Ne Dinledim? | Favori Şarkılarım

Herkese merhabalar :) Temmuz ayını bitirmemize birkaç gün kala şarkılar ile ilgili bir yazı yazayım dedim.

Şarkılar arasında belli bir sıralama yok. Spotify listemden bu ay çok dinlediklerimi seçerek yazıyorum :) Her zaman ki gibi karmakarışık bir liste bu :D Siz bu ay hangi şarkıları dinlediniz?

  • Melanie Martinez - Mad Hatter
Şarkının en sevdiğim sözü "Normaller beni korkutuyor, deliler beni akıllı hissettiriyor."  Melanie'nin şarkılarını uzun süredir dinliyorum fakat bu ay Mad Hatter ve Mrs. Potato Head dinleyip durdum. 

  • Troye Sivan - Strawberry & Cigarettes
Troye'un şarkıları çok hoşuma gidiyor. Dinleyip de sevmediğim bir tane bile şarkısı yok sanırım :D Bu şarkı da Love, Simon adlı filmin müziklerinden. 


  • Post Malone - Stay
Şu sıralar çok fazla Post Malone dinliyorum. Better Now olsun, I Fall Apart olsun, Stay olsun... Şarkıda beni en çok etkileyen söz "Zahmete girme benim için, ben seni acının dışında bırakacağım." oldu. 



  • nothing,nowhere - Black Heart
Bu şarkıyı bir arkadaşımın çalma listesinde gezinirken keşfettim. Herkesin sevebileceği bir şarkı olduğunu düşünmüyorum açıkçası :D 




  • The Strumbellas - Spirits 
The Strumbellas'ın dinlediğim ilk şarkısı. Şarkının değişik bir aurası var ve sizi kendine çekiyor. Ya da ben öyle hissediyorum :D Favori sözüm "Öleceğim güne kadar bir hayalci olacağım." 

  • The Script - If You Could See Me Now 
The Script'e bayılıyorum. Şarkıları çok güzel anlamlar barındırıyor ve dilinize de dolanıyor :D "O "Müzik acımı dindiren evdir." derdi." şeklinde bir söz var şarkıda. Hangimizin değil ki? 


  • BTS - Airplane pt.2
BTS sevmediğimi bilmeyen kalmadı artık :D Şarkılarını severek dinliyorum. Programlarını falan takip ediyorum. Love Yourself: Tear adlı albümdeki şarkıların hepsini çok seviyorum fakat listede hepsinin olması garip kaçardı :D Airplane pt.2 beni El Mariachi kısmı ile etkiledi sanırım hahaha :D 


  • BTS - The Truth Untold 
Albüm içerisindeki bir diğer favorim ise The Truth Untold. Bizleri ters köşe eden bir şarkı oldu çünkü Steve Aoki ve BTS'in işbirliği ile oluşmuş bir şarkı. İlk işbirlikleri Mic Drop'un tersine fazlasıyla slow. Vokallere, şarkının sözlerine ve arkasında gizlenen hikayeye bayıldım! Albümdeki şarkıları dinleyip sözlerine bakın mutlaka! Bana güç veren bir grup. Ağustos'ta yeni albümlerini yayınlayacaklar :) 


  • BTS Jungkook - Only Then [Cover]
Bangtan'ın en küçük üyesi ve ana vokali Jungkook'un yaptığı coverları dinlemeyi çok seviyorum. Huzur veren bir sesi var. Yayınladığı günden beri dinleyip duruyorum şarkıyı :D


  • Momoland - Baam 
Grubun bir önceki şarkısı Bboom Bboom fazlasıyla popüler olmuştu. Şirket onun devamından gitmek istemiş olmalı ki aşırı benzer başka bir şarkı yayınladı; Baam. İki şarkıyı da severek dinliyorum. Neden böyle oldu anlamadım ama şarkıyı duyunca dans edesi geliyor insanın :D  Arkada fanchat denilen hayranların şarkıya eşlik edip üyelerin isimlerini söylediği bağırtılar var :D Ben dansı da rahatça görün diyerek ekledim bu videoyu


  • David Guetta ft. Nicki Minaj & Lil Wayne - Light My Body Up 
Şarkının varlığını unutmuştum İlkay söyleyene kadar. O zamandan beri dinleyip duruyorum. Fazla söze gerek yok :D 



  • R. City ft. Adam Levine - Locked Away
Adam'ın sesi bana her zaman huzur veriyor. Maroon 5 favori gruplarımdan biridir. Yine İlkay sayesinde hatırladığım bir şarkı :D 


  • Drake ft. Michael Jackson - Don't Matter To Me
Spotify'da gezinirken denk geldim ve o zamandan beri severek dinliyorum. Geçenlerde gittiğim bir kafede çalmışlardı. Mutluluk verici bir andı benim için :D


  • Edis - Buz Kırağı
En yakın arkadaşınız Edis hayranı ise şarkılarından haberdar oluyorsunuz :D Bu şarkı da Yıldız Tilbe'nin özel albümü Yıldızlı Şarkılar'dan. Genelde Yıldız Tilbe şarkılarını başkalarının seslendirmesinden aynı keyfi almam fakat Edis gerçekten harika bir iş çıkarmış. 



  • Yüzyüzeyken Konuşuruz - Bodrum 
Liseden beri severek dinlediğim bir grup Yüzyüzeyken Konuşuruz. Dinlemediyseniz mutlaka dinleyin :) Şarkılarından birinde kendinizden parçalar bulacaksınız :)



  • VIXX - Scentist 
Bu şarkılarını bir ay önce dinledim ve o andan beri dilimde. VIXX'ın şarkılarında hep böyle insanı kendine çeken bir şeyler oluyor :D 


  • PENTAGON - Shine
İlk duyduğumdan beri dilimde. Neoreul saranghaneun jjijiri jjijiri diye gezmek garanti. Bir iki kere dinleyince sözler aklınıza yerleşiyor, gün boyu söylüyorsunuz :D 



  • Blackpink - Ddu Du Ddu Du 
Kızlar yine harikaydı! Bir süre daha bu şarkıyı ve Forever Young'ı söyler dururum :D 



  • Maroon 5 ft. Cardi B - Girls Like You 
Spotify'da denk geldiğim bir şarkı daha. Maroon 5 olur da severek dinlemez miyim :D 



  • AnnenMayKantereit - Barfuß Am Klavier 
AnnenMayKantereit favori Alman grubum :D İsterdim ki buraya şarkılarından favorilerimi dökeyim fakat liste zaten kalabalık :D Almanca çalışma isteğimi uyandırıyor şarkıları. 



20 şarkının ardından yazıyı burada bitirmeye karar veriyorum. Büyük ihtimalle bundan sonra şarkılar konusunda daha farklı yazılar yazacağım. Kendinize iyi bakın  :)


8 yorum:

  1. Çok güzel öneriler... Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bildiklerim var ama bilmediklerim daha çok, şuan dinleyemem kulaklıklarım yok yarın bloğunu keşfe çıkcam, keşfederken dinlerim artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım birkaçını beğenirsin :D

      Sil
    2. Barfuß Am Klavier, girls like you, spirits, black heart ve Strawberries nd cigattesi çok beğendim özellikle Barfuß Am Klavier'i tekrar tekrar dinleyeceğim muhtemelen

      Sil
    3. Barfuß Am Klavier benim de çok hoşuma gidiyor. Habire dinlerim :D Grubun diğer şarkılarına da bakmalısın mutlaka

      Sil
  3. heey saol dinliycem hepsini, en sevdiğim yazılar, şarkı önerileriiii :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }