Şarkılar Serisi| AnnenMayKantereit


Herkese merhabalar :D 

Yine yeni bir seri ile karşınızdayım. Yaptığım listelere ekleyemediğim şarkılar oluyordu. Bir grubun birden fazla şarkısını çok dinlesem de diğer sanatçılara da yer verebilmek adına yazamıyordum. Bu seri ile yabancı dillere karşı ön yargıları kırmayı, bu sanatçıları bilmeyen insanlara tanıtmayı hedefliyorum. Sanatçıların çok derinine inmeyeceğim. Şarkılar ön planda olacak.


İlk konuğumuz Alman rock grubu AnnenMayKantereit!



Grup başta 3 kişi olarak 2011 yılında kurulmuş. Grubun adı ise bu üç üyenin soyadlarından geliyor. Christopher Annen, Henning May ve Severin Kantereit üçlüsüne 2014 yılında Malte Huck katılmış. Ayrıca 2014 yılında Lars Lötgering adlı üyeleri gruptan ayrılmış. 

Soldan sağa doğru: Severin-Malte-Henning-Christopher




Spotify'da ekli olan albüm ve singleları:





Grubu Wohin Du Gehst şarkısı ile tanıdım fakat Türkiye'de Hurra Die Welt Geht Unter şarkısı ile popüler oldular. 

Grubun sevdiğim şarkılarına gelirsek;

  • Wohin Du Gehst
Ve bazen ortak arkadaşlarımızda karşılaşıyoruz


Ama kaçmak yerine gizlice birbirimize bakıyoruz
Çünkü birini tanımayı bırakamazsın



  • Barfuß Am Klavier

Yine yalın ayak piyano başında oturuyorum
Senli aşk şarkıları söyleyip düşlüyorum




  • Oft Gefragt

  • Hurra Die Welt Geht Unter
"Tanrım lütfen, affetme onları.
Çünkü onlar ne yaptıklarının bilincindeler!"
       


Ve şarkı söylüyoruz nükleer sığınaklarda
"Yaşasın, bu dünya yok oluyor!"
"Yaşasın, bu dünya yok oluyor!"
"Yaşasın, bu dünya yok oluyor!"
Cennetin çöküntülerinin üzerinde


  • Es Geht Mir Gut 

Kendi kendime düşünüyorum
Hiçbir şey yokmuş gibi
Ve diyorum ki: " Dün üzerine yarın konuşuruz, her şeyi dert etme kendine
gereksiz şeyleri dert ediyorsun"




4 yorum:

  1. Senin sayende tanıdığım grup ve var ya çok sevdim şuan bile barfuss am klavier çalıyor dün gece de büyün youtube hesaplarını hatmettim wkdjbc
    almanca şarkı dinleyeceğim hayatta aklıma gelmezdi urhlgnkv

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanca'ya karşı genel bir ön yargı var ve anlayabiliyorum da :D Çok güzel şarkıları var, grubu sevmene öncülük ettiğim için mutluyum kdfmksdf

      Sil
  2. heeey çok teşekkürler yaaa bilmiyodum çok sevindim hemen dinlicem tabisideee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah rica ederiim :D Umarım beğenirsin şarkıları

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }