12 AĞUSTOS ANKARA BLOGGER BULUŞMASI

---------------------------------------------------
"Dünyayı güzellik kurtaracak Ve bir insanı sevmekle başlayacak her şey."
---------------------------------------------------



Buluşma hakkında yazı yazan son blogger benim galiba. Bunun için kendimi alkışlıyorum... Bu yazının neden bu kadar geç geldiğini açıklamam gerekirse bilgisayarın bozulması, derslerin başlaması derken taslak olarak kaldı elimde. Kusura bakmayın..







Öncelikle buluşma yazısını okuduğumdan beri fazlasıyla heyecanlıydım. Blog yazmaya başlayalı birkaç hafta olmuştu, birçok blogger ile tanışacaktım. Bunların heyecanı ile süslendim püslendim derken kardeşimi de alıp çıktım yola. 

Rahatlıkla gidebileceğim bir yerde olduğu ve öncesinden gidip gördüğüm için bulmak kolay oldu. Halamı görünce sarıldık, heyecanımızdan konuştuk.

Buluşma da en küçük bloggerlardan ikincisiydim. Birincisi Hayata Genç Bakış'tı ki kendisi bana göre günün sürpriziydi. Yaş olarak küçük olmam bir miktar çekinmemi sağladı lakin ortam öyle sıcaktı ki bu çekingenliğimi kolayca atabildim üzerimden. 

Kendimizi tanıttık, bloğumuzdan bahsettik. Buluşmaya gelemeyen Derya'nın Spor Günlüğü video ile katıldı aramıza, Ece abla ise çiçek yollayarak. 



Yazılacak çok şey var fakat kelimeleri aklımda toparlayamıyorum. Bana kalırsa fazlasıyla samimi bir ortamdı. Yaşlarımıza bakmadan, birbirimizle ilgilenip, güzel sohbetler ettik. Umarım bunun devamı olur, buluşmalar geleneksel hale gelir. Ah bir de başka şehirlerde de olsa ve oralara da gidebilsek güzel olurdu. 

Buluşmayı ayarlayan halamın(dahamutluyuz.com) kendini tanıttığı video;


(Videoyu ne yaptıysam kesemedim. Kusura bakmayın..)





Buluşmaya katılanlar;

maviveedebiyat.blogspot.com.
birögrencininkaleminden.blogspot.com.
herşeydenkonuşmalı.com.
sibelinhobidunyası.blogspot.com.
cocuklankara.com
birtutamayca.blogspot.com.
dilimkalemim.blogspot.com.
bucurukveben.blogspot.com.
merihinatmosferinde.blogspot.com.
cafetigris.com.
bizkimizkadiniz.blogspot.com.
fundaceyhanla.blogspot.com.
zehranindunyasi.blogspot.com.
beydaninkitapligi.blogspot.com.
hayatagencbakis.blogspot.com.
dahamutluyuz.com.


21 yorum:

  1. Canım benim,geç olsun da güç olmasın :) O günü tekrar hatırlamış olduk böylece:) Dileklerine ben de katılıyorum.Umarım geleneksel hale getiririz bu buluşmaları :) Öpüyorum seni kuzucuk :)

    YanıtlaSil
  2. harika bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Canım seni tanımakta çok güzeldi. Blog buluşması olmasa da her zaman görüşmek isteriz oğlumla. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir gündü, umarım yine böyle bir araya toplaşırız.:) Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. Kaçırdığım için üzgün; ama bu buluşma gerçekleştiği için çok mutluyum.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel, anı olarak kaldı. :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel anlatmissin ben de aranizda olmus kadar oldum 😊

    YanıtlaSil
  8. Yaaa ne kadar tatlısınııız

    YanıtlaSil
  9. Darısı hep birlikte yeniden 😁

    YanıtlaSil
  10. İstanbulda varsa bir buluşma gelirim yada bir ay sonra antalya buluşması varsa. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buluşmalardan haberim olursa sizi de bilgilendiririm :)

      Sil
  11. Ah İrem'ciğim. Nasıl arzu etmiştim katılmayı :( Neredeyse bir sene olmuş. Bakarsın bir gün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdiğiniz çiçeği hatırlıyorum hala :) Umarım bir gün görüşebiliriz yüz yüze

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }