MARKALAR | MİM

Herkese merhabalar!
Yeni bir mim ile karşınızdayım. Sevgili İrem'in beni etiketlediği bu mim hakkında onun yazdığı yazıyı okumak için tıklayınız.

Öncelikle söylemeliyim ki bir marka takıntım yok. Giydiklerimde, eşyalarımda markaya dikkat etmem pek. Bu yüzden mimde genel olarak yiyecek - içecek markaları var.

1) TORKU 

Bu sene dershaneye giderken yol üzerinde ki Torku mağazına uğrayıp sabahları soğuk kahvelerinden almaya başladım. Ders başlamadan Torku'ya gidiyor çikolata, kahve - ki benim favorim Mocha- , çubuk kraker ve kek tarzı şeyleri dolduruyorduk çantamıza. Bütün gün ders çalışırken de bunları tüketiyorduk. Gerek maddi olarak gerek tat olarak çok iyi!

2) ÜLKER 

En sevdiğim abur cubur markası desem yeridir. Çikolatalarına, keklerine ayrı bayılıyorum! Rulokatıydı, albenisiydi, dankek pötisiydi derken favorim oldu. 

3) ISANA 

Rossmann'da kolaylıkla bulabileceğiniz bu marka genel olarak bakım malzemelerinden oluşuyor. Yakın arkadaşım İlkay sayesinde öğrendim bu markayı. Rossmann'a her gittiğimizde ürünlerine baktığımız ve denediğimiz bir marka oldu, çıktı. 




Mimlediğim kişiler; 





25 yorum:

  1. torku ve ülker çiklatlarına bayılırııım. bu mimi yapmıştık daha önceeee. ben de mavi jeans converse philipps demiştimdiii. seni görmek ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh fark etmemişim, üzgünüm...
      Teşekkür ederim bu arada :D

      Sil
  2. heey bak ben sana daha önce yorum yaptııııım :) gördüm mimiiii senden önce geldiim heyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah biraz öyle olduu çok hızlısıın :D

      Sil
  3. Bu benim için çok zor bir mim diye her yerde bağırdım ve beni kimse mimlemedi :) Ama gel gör ki yeğen mimlemiş :) Ne yapacağım şimdi ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende benim gibi bakım ve yiyecek yap halaa 😂😂

      Sil
  4. İsana yı hic duymadim :) ama ülker favorim yaa. Torkunun bisküvilerini sevemedim bi türlü :) eline saglik güzl olmus canm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Torku'nun kahveleri güzel gerçekten 😀 Teşekkür ederiim

      Sil
  5. Ben de daha önce yaptım bu mimi 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de minlediğin için çok teşekkürler 😊

      Sil
    2. Ben yokken neler olmuş... baktığım halde görememişim. Kusura bakmayın...

      Sil
  6. Çok teşekkürler mimlediğin için ama ben bu mimi yapmıştım :D Sana hemen linkini atıyorum,harika olmuş bu arada ^_^
    http://seymenleyla.blogspot.com/2017/04/marka-mimi.html

    YanıtlaSil
  7. Torku benim için de güzel bir marka. Çikolataları özellikle...

    YanıtlaSil
  8. Torkunun kahvaltılık çikolatısını Nutellaya tercih ediyorum vallahi. Çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu denemeye fırsatım olmadı ama çoğu kişiden duydum valla

      Sil
  9. Yiyecek markalarında benimde favorim Torku ve Ülker. Isana markasını ilk defa duydum. Denemek lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yakın arkadaşım söyleyenekadar bilmiyordum. Çok çeşitli ürünleri var

      Sil
  10. Çok güzel bir mim olmuş! ^_^ Torku'nun soğuk kahvelerini merak ettim! :) Albeni mi? Bayılırım! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten soğuk kahveleri çok güzel kesinlikle denemelisin

      Sil
  11. en kısa zamanda yapacağıııım

    YanıtlaSil
  12. Sevgili İrem. Yurdagül kızımın yeğeni:) Seni okuyorum. Bloğunda yarım saate yakındır dolaşıyorum. Mimin biri müzikle ilgili idi. Yaşım itibarıyla ahkam kesemezdim. Ama şu Torku markasının çikolatasını merak etmedim desem yalan olur. Aslında artık yememem lazım ama tadına bakmaktan ne çıkar?
    Sevgiler kızım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Torku'nun o küçük çikolataları çok hoşuma gidiyor. Ağır bir tadı yok bana göre :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }