Kitap Yorumu | Cerrah

Herkese merhabalar.

Güz dönemini bitirir bitirmez hemen okuyacaklarımın listesini hazırladım ve listenin başında da arkadaşımdan ödünç aldığım Tess Gerritsen'ın Cerrah adlı kitabı vardı. 


DK Yayınları
29. Baskı
Sayfa Sayısı: 274 

Catherine Cordell, 2 yıl önce Savannah'ta yaşarken bir seri katilin saldırısına uğramış fakat katili öldürerek kurtulmayı başarmıştır. Şimdi ise Boston'da başarılı bir travma cerrahıdır. Hayatındaki her şey yolunda giderken yeni bir seri katil ortaya çıkar ve 2 yıl önceki seri katilin adımlarını takip etmektedir. Katil, kurbanlarını göğsünden ve kalçasından yatağa bantlayıp rahimlerini çıkarmakta ve ardından boğazlarını kesmektedir. Bu işlemi kusursuzca gerçekleştirmesinden dolayı da polis teşkilatı katile "Cerrah" lakabını takmıştır. Kitap içerisinde katilin kim olduğunu ve geçmişteki seri cinayetlerle bağlantısını araştırıyorsunuz diyebilirim.

Yorumuma gelecek olursak kitap aşırı sürükleyiciydi fakat sonu kesinlikle beklediğim ve istediğim gibi değildi. Geçiştirilmiş bir finaldi benim için. Kitap içerisinde katille ilgili aydınlatılmayan noktalar da vardı ki bu beni bir miktar üzdü... İkinci bir kitabı daha varmış. Listeme ekledim fakat yakın bir zamanda okumayı düşünmüyorum. 

8/10


7 yorum:

  1. Tess'in birkaç kitabını okumuştum ben de, akıcı oluyorlar :))

    YanıtlaSil
  2. Bu bir seri ve bu kitabı okurken elimden bırakamadığımı hatırlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bırakamadım kitabı okurken fakat sonu bir tık hayal kırıklığı oldu...

      Sil
  3. sonra ilerde okursun çırak bunun devamı da güzel. tess abla genelde hepsi iyi, bazıları biraz daha yumuşak ama bi dolu iyi gerilimi vaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlerleyen zamanlarda okumayı düşünüyorum çünkü diline bayıldıım

      Sil
  4. Sanıyorum ki tıp geçmişi olduğundan kitaplarında fazlasıyla detay veriyor bu konularda :) Diğer kitaplarını okumadım ama bu kitabında yer vermişti o detaylara

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }