Dizi Yorumu | Pinocchio (2014)

Şu anda izlediğim diziyi bitirmediğim için öncelikli olarak 2014 yılında izlediğim Pinocchio dizisinin yorumu ile karşınızdayım. 


Ha Myeong ailesi ile mutlu bir hayat sürüyordur lakin bir fabrikada çıkan yangında itfaiye şefi olan babasının ekibi hayatını kaybeder ve babasının bedeni bulunamaz. Olayı kapatmak isteyen insanların bütün suçu Ha Myeong'un babasına atması ile hayatı alt üst olur ve annesinin onunla birlikte intiharından kurtulan tek kişidir. Onu bulan yaşlı amcamız ise Ha Myeong'a sahip çıkar ve onu kendi oğlu gibi yetiştirir. Amcamızın bir diğer torunu In Ha ise pinokyo hastalığından muzdariptir ve yalan söylediğinde hıçkırmaya başlar. Ha Myeong ile In Ha'nın arası ise başlangıçta iyi olmasına rağmen In Ha'nın annesinin kendi babasını suçlayan muhabir olmasını öğrenmesiyle Ha Myeong araya mesafe koymaya karar verir. 

Dizide Ha Myeong ve In Ha arasındaki romantizmi ve ayrıca geçmişte saklı kalmış sırların ortaya çıkarılmasını istiyoruz. 

Dizide neleri sevdim?

Yan karakterlere bayıldım! Ayrıca muhabirlik hakkında yapılan en güzel dizilerden biriydi. Aşk kısmı da güzeldi tabi ama biraz garip olabiliyor. Dizinin ostları ise harikaydı! Komik sahneleri de vardı diyebiliriz. 

Dizide neleri sevmedim? 

Bir karakter var ona deli oldum. Bir de Park Shin Hye'nin oyunculuğu biraz donuk geliyor bana ama göz ardı edilebilir seviyedeydi diyebiliriz.




13 yorum:

  1. Güzel bir yorum olmuş ancak ben kore dizilerini pek sevemiyorum nedense...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verilen tepkiler bizden farklı. Bu durum ya da dil sizi rahatsız ediyor olabilir :) Başta bana da garip gelmişti..

      Sil
  2. Açıkçası hiç kore dizisi izlemedim. Ama herkes öve öve bitiremiyor kore dizilerini. Bilemiyorum bir gün izlemeye başlarmıyım. Başlarsam eğer tavsiyeni dikkate alacağım. Çok güzel yorumlamışsın diziyi. Emeğine sağlık. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim. Olur da izlemek isterseniz dizi türü fazlasıyla geniş bir ülke Kore. En sevdiğiniz türlerden fazlasıyla öne çıkmış dizilerden başlamak sizler için daha kolay olacaktır :)

      Sil
  3. Park Shin Hye hakkında söylediğine katılıyorum, bana da donuk geliyor. Diziyi indirmiştim izlemek için ama virüs sebebiyle silinince gitti.. Boş kaldığımda bakarım belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünen çok fazla insan var aslında :) Birazcık ağlamak istersen bak mutlaka

      Sil
  4. Bu dizi ilk çıktığı zamanlardan beri listemde :D Oyuncuları seviyorum. İzlesem kesin diziyi de severim, izleneceklerden izlenenler listesine geçmesi dileği bırakayım buraya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha o kadar çok dizi var ki izlenecek :)) Umarım yakında izlersiin

      Sil
  5. Park Shin Hye yorumunuza katılıyorum,, diziye seyrederken beni de rahatsız ediyordu. En son seyrettiğim K-drama memories of the alhambra idi orada oyunculuğu biraz daha iyiydi, o donukluk gitmişti neredeyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o diziyi izlerken bir yandan da Shin Hye'nin karakteri olmasa dizi daha iyi olurmuş diye düşünmüştüm açıkçası.. Oyunculuğu daha iyiydi fakat o karaktere gerek var mıydı diye sorguladım..

      Sil
  6. lee jong suk en sevdiğim. bunu izlemedim ama izleriim işallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lee Jong Suk'un dizi seçimlerini genelde ben seviyorum baya. Bu dizi de onlardan biriydi, izle mutlaka :)

      Sil
  7. Aynı durumu ben de yaşıyorum genelde. Çerezlik diziler ya da mini diziler çok iyi oluyor o durumlarda :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }