Film Yorumu | Midnight Runners

Evde kaldığımız bu günlerde izleyebileceğiniz çerezlik bir filmin yorumu ile karşınızdayım.

Filmde polis okulundaki iki öğrenci eğlenmek için dışarı çıktıkları bir günde bir kaçırma vakasına şahit olurlar. Bulundukları bölgedeki karakola gidip olayı bildirirler lakin bütün ekip zengin başkanın kaybolan torununu aramak için emir almıştır. Üstlerinden yardım alamayacaklarını anlayan ikilimiz davayı kendileri çözmeye ve suçluları yakalamaya karar verirler. 

Yorumuma gelecek olursak komik sahnelerinden dolayı izlenebilir fakat herkes sonuna kadar dayanabilir mi? Hayır. Ayrıca bir yerden sonra olaylar aşırı hızlı aktı. Dedim ne oluyor? Ah bir de tartışılabilecek yönü çoktu ama çerezlik olduğu için es geçiyorum. Canım sıkıldı ne yapsam dediğiniz vakitlerde izleyebilirsiniz. 


Komik bir sahneydi


3/5 (Oyunculukları ve karakterleri sevdiğimden, ayrıca güldüğüm için verdiğim bir puan)

4 yorum:

  1. hımmm pekiii, olmasa da olur, tımıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izle dediğim bir film değil evet...

      Sil
  2. Kesinlikle. Fazlasıyla çerezlik bir film ki yeri geliyor nasıl geçti anlamıyorsun. Ben indirip izlediğim için sıkıldığım yerlerde de sardırdım :D

    YanıtlaSil
  3. Eğlenceli bir filmdi :)) Kang Haneul ve Park Seo Joon oyunculuklarını beğendiğim oyuncular olduğu için ben biraz daha fazla eğlenmiş olabilir :D

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }