Dizi Yorumu | Extraordinary You

Art arda paylaştığım polisiye dizilerin ardından bir tane de sevimli bir dizi paylaşayım dedim. Twitter kullanıyorsanız ya da dizileri takip ediyorsanız mutlaka biliyorsunuzdur Extraordinary You dizisini. 



Yaşadığı tuhaflıklar ve gözünü kapatıp açtığında farklı bir zamanda ve yerde olduğunu fark etmesiyle Dan Oh öncelikle hasta olduğunu düşünür lakin sonrasında öğrenir ki bir çizgi romanın içinde yaşamaktadır. Bilincini kazandıktan sonra neden hayatını kendi istediği gibi yaşayamadığını sorgular ve yazara karşı gelerek kendi yolunu çizmeye karar verir. İşte bu noktada vaktinin az kaldığını öğrenir çünkü Dan Oh doğuştan kalp hastasıdır ve yazar onu çizgi romandan çıkarmaya karar vermiştir. 

Yayınladığı sıra izlemiştim bu diziyi. O zamanlar daha heyecan vericiydi benim için. 

Dizide neleri sevdim?

Haru karakterini sevdim. Keşke donuk bir karakter olmasaydı.. Gülmek isteyenler için güzel bir seçenek çünkü birçok komik sahnelerden oluşuyor. Ayrıca çizgi romanda yaşadıklarını fark eden herkesin öncelikle kendini başrol sanmasına bayıldım. Aynı şeyi biz yaşasak biz de aynı şekilde düşünürdük sanırım :D Bilinci uyanan karakterlerin kişilik değişimleri de güzel aktarılmıştı. 

Dizide neleri sevmedim? 

Dizinin saç baş yolduran birkaç sahnesi vardı ki beni çıldırttı. Ayrıca finali beni tatmin etmedi de diyebiliriz. 

Başroller ve komik sahneleri namına izlenebilir.


9 yorum:

  1. Finali cidden çok sinir bozucuydu. Sürekli geriye dönüşler de bir süre sonra sıkmıştı beni bunlar dışında cidden güzel diziydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ve Baek Kyung karakterinin de kötü yazıldığını düşünüyorum...

      Sil
  2. Bence de biz de kendimizi o durumda bulsak başrol zannederdik :D Listeye ekliyorum bunu da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başrol olmadığını düşünecek biri yoktur bence ya :D Ekle ekle

      Sil
  3. Eklensin bakalım izlenecekler listesine

    YanıtlaSil
  4. Yanii ortalama bir finaldi, beklendik :D Sen de haklısın gerçi. Neler neler izledik yahu :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }