Dizi Yorumu | Something About 1 Percent

Herkese merhaba. Bu yazımın konusu yumuş yumuş bir aşk dizisi olan Something About 1% ya da bir diğer adıyla 1% of Something.




Dizideki başrol kızımız bir öğretmen ve öğrencileriyle okul bahçesinde ders işlediği sırada bir amcanın düştüğünü görüp onu hastaneye götürüyor, ayrıca bu amcamızın refakatçisi olup hastane ve yol masraflarını karşılıyor. Dedemiz ise kızımız Da Hyun'un bu davranışını vefat etmiş eşine çok benzetiyor ve Da Hyun'un,torunu Jae In'i iflah edebileceğini düşünüp vasiyetini değiştiriyor. Vasiyetinde bütün mal varlığını Da Hyun'a bıraktığını, iki erkek torunu Jae In ve Tae Ha'dan hangisi Da Hyun ile evlenirse bu mirasa ortak olacağını söylüyor. Bundan sonrasında ise Da Hyun ve Jae In arasında gelişen ilişkiyi izliyoruz.

Dizide neleri sevdim?

Yumuş yumuş, eğlencesi ve romantik sahnesi bol bir diziydi. Başrol karakterleri fazlasıyla sevdiğim için bu diziyi yeniden izledim. Akıcı bir dizi olduğunu da söyleyebilirim. Bir gün içerisinde bitirdim diziyi. Kafayı dağıtmak ve hayatınıza romantizm katmak için harika bir dizi diyebilirim. Klişelere ve hayatlarının farklılığına rağmen Jae In'in aşkının peşinden gitmesi ve sevdiği kadına vakit ayırmak için uğraşması, klişe ayrılıklar yaşamamalı güzeldi. Dizi içerisinde bir kez ayrıldılar o da finale doğruydu. Bir bölüm falan sürdü. Klişe demişken bol bol Kore dizisi klişeleri var :D 

Dizide neleri sevmedim? 

Dizide sevmediğim iki şey var; kıskançlık sahnelerinin fazlasıyla abartılmış olması ve eski sevgili krizi. Kıskançlık sahnelerinde delirdim durdum. Yani erkek arkadaşın olmasın, açık giyinme muhabbeti falan benim çok gözüme çarptı çünkü gerçek hayatta da bunlara katlanabilen biri değilim. Ayrıca o eski sevgili nedir ya öyle şeytaan! 

Ben diziyi türkçe altyazılı bulamadığım için ingilizce altyazılı olarak izledim


Diziden kaydettiğim replikler: 







6 yorum:

  1. Konusu hoşuma gitti. Kıskançlık krizlerini sevmiyorum ben de ama diziyi severim gibi geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimli bir diziydi gerçekten. Olur da benim gibi krizlere girersen, gözüm biraz da romantizm görsün dersen izle :D

      Sil
  2. Ahhh İrem! Çok sevdiğim bir dizidir özellikle Da Hyun'u kendime benzettiğim için başka bir aşkla izlemiştim bu diziyi. Sende görünce de aşırı mutlu oldum *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu diziyi çok seviyorum! Jeon So Min ve Ha Seok Jin için yeniden izledim ve o kadar hoştu kii

      Sil
  3. ay desene en sevdiğim tür yaniiiii :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

img { padding:5px; margin:5px; border-width: 5px; border-color: #0066CC; border-style: single; ridge }